Daniel Strand August 29, 2008 Report August 29, 2008 Känner nu behov av att montera en nr. skylt i fronten (efter x antal påpekningar från farbror blå). Funderar på att montera skylten med någon typ av konsol genom nedre luftintaget, och funderar på hur den svarta plastbiten är monterad. Går det att plocka bort denna hel för att sedan sätta tillbaka den?? Är det någon som har monterat skylten på liknande vis? Citera
Corvette August 29, 2008 Report August 29, 2008 den har små hullingar som du skall vicka ur, enklast e att lyfta bilen så går det geschwint... det finns en råd nånstans på forumet om att det finns en sådan hållare att köpa så du slipper borra... alt är ju en klister skylt fast då kan ju farbror blå gnälla igen... men men.. va gnäller de inte om... Citera
magnus eriksson August 29, 2008 Report August 29, 2008 Annars finns en del kul tekniska lösningar på "farbror-blå-problemet". T ex dessa: Citera
*Micke* August 29, 2008 Report August 29, 2008 Jag köpte en här i från http://www.dekal-dekor.se/webshop2/index.html Vanlig klisterskylt (dekal)med måtten 300x90mm. har inte fått några klagomål ännu .Sen har jag orginalplåten i bakluckan laddad med dubbelhätande tejp. bara att smacka dit vid behov .//Micke Citera
RoTe August 29, 2008 Report August 29, 2008 Min sitter med två små bitar kardborre från biltema. Så har jag alltid monterat regskyltar. Enda som gör att biltemas klister släpper är stekande sol om bilen står utomhus om dagarna. Men det tar ändå en hel sommar innan det händer. Citera
Daniel Linde August 29, 2008 Report August 29, 2008 Har kört på dubbelhäftande tejp hela sommaren. Har fungerat klockrent.Köpte på Clas Ohlsson. Citera
Recommended Posts