ThomasX August 30, 2008 Report August 30, 2008 HejsanMustangen jag köpt har enligt säljaren en "mild cam", dvs inte orginal. Insåg när jag läste lite andra inlägg här på forumet att det kanske vore bra för framtiden att ha full koll på vad det är för kam. Men vad ska jag fråga efter, vilka data är viktiga att veta? Hur specar man en kam? Stig, håll och falltider precis som i elektronikvärlden kanske? Mvh Thomas Citera
CMC 1061 Berra September 2, 2008 Report September 2, 2008 Fråga om du kan få tag i kamkortet som alltid följer med köpet av kamaxel. Om du inte får tag i detta fråga om dom kan fixa exakta data som det står på det kortet. Får du inte tag i detta blir det lite svårt. Men det finns vissa som kan hjälpa dig att mäta dina tider. så du får dom rätta data som behövs. berra Citera
ThomasX September 2, 2008 Author Report September 2, 2008 HejsanTack för den infon, kam-kortet borde ju följt med bilen, alla andra papper och kvitton gjorde ju det. Ska höra med säljaren.Hejhej Thomas Citera
Recommended Posts