Dr Frelin September 3, 2008 Report September 3, 2008 Hittar inget om detta så jag startar en ny tråd... pysslar med en Cortinamotor emellanåt och ska i nästa skede byta kamlager... söker efter ett kit liknande detta:http://www.nextag.com/Lisle-LIS18000-Un ... 6CDAFFD002Men vart hittar man något lämligt och prisvärt i Sverige? Det optimala vore om jag hittar ett kit som även kan hantera de lager som sitter i V8:an då jag misstänker att mitt nästa motorprojekt blir till "Nora" Citera
87gt50 September 3, 2008 Report September 3, 2008 Jeppes, www.jeppes.net, har exakt det som du länkade till. Har aldrig handlat där själv, men vet flera som gjort och varit väldigt nöjda.mvhJocke Citera
Dr Frelin September 3, 2008 Author Report September 3, 2008 Jeppes, www.jeppes.net har exakt det som du länkade till. Har aldrig handlat där själv, men vet flera som gjort och varit väldigt nöjda.mvhJockeTusen tack! Dom hade mycke grejer på den sidan... Citera
Recommended Posts