Jump to content

Recommended Posts

tips på bra sänkfjädrar till gt -00? har ställbarakoni på väg hem så den biten är löst, men har ingen lust att ställa mig med kapen å skära av org fjädrarna för å få ner den utan vill göra det *på riktigt* typ, vad rekomenderas för en snygg sänkning?? (jag hatar när de är högre fram än bak)

jomen ja hittar ingenstans där de framgår hur mycke de sänker, å vad som verkligen ser bra ut på bilen? så tanken (förhoppnigne) e att nån testat nått som funkar å ser bra ut,

har kört med fjädrar från honom på förra mustangen men tyckte den va lite för hög endå, söker därför nått som ger än mer ground effect :)

Enda riktiga sättet att få ner den på backen då är att köpa coilovers...

Vet att steeda säljer, finns säkert nån annanstans också.

Har Ford Racing på hyllan om du är intresserad.

2995:-

hur mycke sänker de?

har du en oljetryck givare till 00 gt oxå? försökte ringa tidigare men blev ara nå knas så ja drog ett sms för en stund sedan,

jomen ja hittar ingenstans där de framgår hur mycke de sänker, å vad som verkligen ser bra ut på bilen? så tanken (förhoppnigne) e att nån testat nått som funkar å ser bra ut,

Hur långt är ett snöre?

Coilovers har bl.a. UPR.

Förövrigt, prova Google, ibland blir man överraskad av vad som finns på Internet...

49 som läst å ingen som vet??

Å ett helt dygn har gått (nästan) tare lungt.... Jo jag vet att ni Kungsörare har brådis.....

Du ska kolla med Håkan Prytz på http://www.mustangperformance.se

Ring honom. Kanongrejer till fasila priser. Räkna med 2 papp för grejerna ink. himla bra monteringsinstruktioner.

Din verkstad i KAK-regionen fixar det lätt...