Lars Oscarsson cmc383 September 22, 2008 Report September 22, 2008 Hej.Var ute för att handla mat med min fru, svängde inen kortis på Biltema, äntligen har dom börjat säljaEleonore och Shelby blev lite svårt att välja så detfick bli en av varje. Citera
Chili September 22, 2008 Report September 22, 2008 Stiligt! Du är inte sugen på att utöka garaget med en 67á???http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16012 Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 22, 2008 Author Report September 22, 2008 Hur många pengar vill du ha för den, jag har ett par 67or,Bilden på 67FB är en äkta FORD leksak, såldes som leksaktill lillpojken när pappa o mamma köpte ny Mustang 1967är 40cm lång och batteridriven men lampor mm. Citera
JH September 23, 2008 Report September 23, 2008 Hur många pengar vill du ha för den, jag har ett par 67or,Bilden på 67FB är en äkta FORD leksak, såldes som leksaktill lillpojken när pappa o mamma köpte ny Mustang 1967är 40cm lång och batteridriven men lampor mm. Trevlig samlarpryl Lars. Jag köpte också en för ett tag sen, (svindyrt). Det roliga är att den även fanns med i en egen reklamjingle. Den finns som -66 årsmodell också. Din ser extremt fin ut, de är svåra att finna i orört fint skick. Oftast är de på något sätt sönderlekta, eller att det saknas delar. Citera
NiklasW September 23, 2008 Report September 23, 2008 Dyr som sagt, men en jäkla kul samlarpryl att ägahttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-67-NOS-FORD-2-2-MUSTANG-GT-WEN-MAC-AMF-16-MODEL_W0QQitemZ110290869570QQihZ001QQcategoryZ42606QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 23, 2008 Author Report September 23, 2008 Hej.Oj den var ett par strån vassare på Ebay, den jag har funkarallt på men den är inte utan småskador, min kostade 1000.- 1998. Citera
bege September 23, 2008 Report September 23, 2008 Jag passade också på och köpte en till när jag ändå höll på att göra slut på pengar kan vara kul att ha på instrumentbrädan. Citera
Janne Holm CMC1740 September 24, 2008 Report September 24, 2008 Klart man måste ha en extra bil med sig Citera
JH September 24, 2008 Report September 24, 2008 Hej.Oj den var ett par strån vassare på Ebay, den jag har funkarallt på men den är inte utan småskador, min kostade 1000.- 1998. 1998 var väl (1000 bagis) ganska bra betalt för en plastmodel. Fast en bra ränta om du jämför med banken.Jag köpte min -66a för 700:- ungefär samma år. Han som hade den till salu begärde 1500:- och hade den ståendes på ett biltak (classic motor marknad), från morgon till eftermiddag utan att sälja. Jag gick förbi så där en tiotusen ggr för att fundera på om en plastbil kunde vara värd så mycket. Flera tittade på bilen och skrattade åt det begärda priset. Innan jag åkte hem, gick jag fram och frågade om han kunde sänka priset något. 700:- blev svaret snabbt, "efter det står den i min hylla". Fastback -67an var däremot betydligt dyrare. Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 24, 2008 Author Report September 24, 2008 Hej.Nu är jag nog idiotförklarad även här på Forumet också. Ja ni när skall det sluta , en MUSTANG så köper manen-två- tre osv, säkert är att man är idiotförklarad avmånga när man sitter på knä framför Hotwheels lådanpå ICA maxi och letar. Jaha säger en som passerar, letar du bilar åt lillgrabben,JA nickar man medhållande, vågar inte släppa blicken frånlådan med bilarna, man kan ju missa något. Hittad en Shelby Hot Wheels 2008 i går. Svårast är att få plats med alla Mustanger, man vill ju gärnase dom också. Citera
CMC 1061 Berra September 24, 2008 Report September 24, 2008 Hej Lasse. nu får du bygga ut snart. Med så mycket nytt som du skaffar dig. Kul att du hittar saker hela tiden. En annan glömmer bort att springa runt och titta. Men varje gång jag ser något så blir jag knäsvag. Så jag är lika stor idiot jag med.Berra Citera
Chili September 24, 2008 Report September 24, 2008 Jag har ju inte kommit lika långt på Mustanghyllan... men så här ser mitt lilla "Garage" ut: Citera
JH September 25, 2008 Report September 25, 2008 Många bra saker med dessa bilar.-De rostar inte-Är skattebefriade-Ingen försäkring-Drar inget bränsle-Behöver sällan repareras-Kostar inga reservdelar-Sällan tvättas , "kanske lite dammsugning ibland"-Man blir påmind om sommaren-Inte så dyra i inköp, "om man jämför med en stor"-Man kan ha jättemånga på litet utrymme-Kan beskådas direkt från soffan, med en konjak i handen. Vilket ökar njutningen.Finns säkert fler................ Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 25, 2008 Author Report September 25, 2008 Hej.Ja du J.H. en dag blir vi lite äldre det är då manåtervänder till golvkryparstadiet, det är ju så attrunt femtio då vänder det tillbaka man börjar bliliten igen, då är det bra att ha några Mustangersom man kan klara av att tvätta o vaxa. Chili, någon gång börjar man, sedan blir detsom et missbruk, man måste ha en till och entill. Citera
Jonasm September 29, 2008 Report September 29, 2008 Hej.Nu är jag nog idiotförklarad även här på Forumet också. Ja ni när skall det sluta , en MUSTANG så köper manen-två- tre osv, säkert är att man är idiotförklarad avmånga när man sitter på knä framför Hotwheels lådanpå ICA maxi och letar. quote]HA HA HA Ja e lika dann Citera
Recommended Posts