Gäst September 26, 2008 Report September 26, 2008 Ja, kan inte hitta rätt känns det som.Skulle vilja ha vanliga klassiska typ MAGS fälgar men i alu helst.Dessa har Am Racing men bara i 17", vill helst ha 18" och gärna med bred "läpp".Tips mottages tacksamt... Citera
Gäst September 26, 2008 Report September 26, 2008 Skojjar´ru! Vill ha lite racing inspirerade fälgar med mycket material, runda hål i fälgskivan eller feta ekrar. Citera
Ola.L September 27, 2008 Report September 27, 2008 Jag har 20" Am racing svarta på min. Kan skicka bild om du vill se hur det ser ut på? Citera
Gäst September 27, 2008 Report September 27, 2008 Jag har 20" Am racing svarta på min. Kan skicka bild om du vill se hur det ser ut på?Gärna, alla tips mottages tacksamt Är nog ändå inne på 18" chrome bullit med fetdäck.Gillar lattjolarssons stuk.Vet inte vad jag fick MAGs-fälgar ifrån, jag menar typ whitespokes stuk. Citera
Bergh September 27, 2008 Report September 27, 2008 Jag har 20" Am racing svarta på min. Kan skicka bild om du vill se hur det ser ut på?Gärna, alla tips mottages tacksamt Är nog ändå inne på 18" chrome bullit med fetdäck.Gillar lattjolarssons stuk.Vet inte vad jag fick MAGs-fälgar ifrån, jag menar typ whitespokes stuk. Har precis satt på 18" chrome bullit på min. 255 fram och 285 bak deep dish. Kan Pm.a dig en bild om du vill Citera
Petra September 27, 2008 Report September 27, 2008 Vi har ett par polerade 18´ Bullit med 235/50 BF Goodrich däck på, ca 5-6 mm kvar som vi tänkte sälja/byta till våren (tänker sätta på svarta 20´ istället). Citera
Gäst September 27, 2008 Report September 27, 2008 Ola: Vad är det för fälgbredd, deepdish? Am Racing svarta bullit va?PMa eller maila gärna fler bilder. Snyggt och rått!!!! Starchaser: PMa gärna!Petra: Vill ha 18" med bredd 9" fram o 10" bak, antar att dina är orginalhjul. Isf inte intressant men tack ändå. Citera
Chili September 28, 2008 Report September 28, 2008 Är det nåt sånt här du letar efter?KC Bil o Truck i Jönköping säljer både med eller utan däck. Är själv lite sugen på ngt sådant så vi kanske ska gå ihop för att fixa lite mängdrabatt??? Citera
Gäst October 1, 2008 Report October 1, 2008 Japp, det är det.Tror att kvaitén inte är lika bra som ex vis Am racing men är priset avsevärt billigar kan det vara ett alternativ.Jag PMar dig. Citera
KR Motor October 2, 2008 Report October 2, 2008 Är gärna med och räknar om ni ska ha fler uppsättningar. Citera
Chili October 2, 2008 Report October 2, 2008 KR Motor: Perfa jag skickar dig ett PM med mer detaljer Citera
Chili October 2, 2008 Report October 2, 2008 KR Motor: Nu är du också med i leken (you got PM....) Citera
Guest my little pony October 3, 2008 Report October 3, 2008 Hej allihopa.....jag vill bara ge er ett tips....vissa kanske vet ...några inte..Ni kan ju kolla fälgar o däck med Håkan Prytz han finns i Östergötland men han levererar själv hit till Stockholm stup i kvarten....jag köpte mina av honom...han har ju allt till nya mustanger o bra priser också...Ni kan ju köpa bara fälgar om ni vill o kränga över era däck från originalhjulen om det passar..eller köp med däck...Gå in på hans hemsida mustangperformanceHoppas ni finner vad ni söker....MVH " My little pony" Citera
Chili October 3, 2008 Report October 3, 2008 Forum är optimalt Nu håller ett flertal "dealers" i Sverige på att räkna på (än så länge 3st) uppsättningar till mustang Jag återkommer när jag får lite mer prisuppgifter...//Chili Citera
Gäst October 4, 2008 Report October 4, 2008 VelarPelle slår till igen Undrar om Shelby 18" orginal (se bilden) passar på en "vanlig" Musse GT300? Citera
RoTe October 4, 2008 Report October 4, 2008 VelarPelle slår till igen Undrar om Shelby 18" orginal (se bilden) passar på en "vanlig" Musse GT300?O ja, dom är feta! Citera
Gäst October 4, 2008 Report October 4, 2008 Perfekt!!! Kanske dom "sväljer" fetare bromsar också än orginal?Ja, jag gillar dom ju mer jag kollar på dom.Är ju ingen beundrare av Chrome så jag kommer satsa på dessa.Är fortfarande på samköp, du har PM Chili!//Arno Citera
Chili October 5, 2008 Report October 5, 2008 Arno: Du sätter inte lite griller i huvudet på en Ser ju inte helt fel ut det där.... så... "to be continued" Citera
Gäst October 5, 2008 Report October 5, 2008 Jag har haft en riktigt riktigt fet fälgnoja sista tiden och bestämde mig att nu får det vara över... Det var då jag beslöt mig för att gå på chrome bullit fat lip Men... så såg jag dessa Shelbyfälgar på blocket och först saknade jag den feta fälgläppen och tyckte mönstret var rörigt. Men jag vill ha alu looken och mönstret tilltalar mig ju mer jag ser fälgen och tolkar det som att detta är en fälg som jag inte kommer tröttna på i första taget. Den är fet o maffig samt med dom däck jag vill ha och med medföljande TPMS sensorer.JAG HAR ÄNTLIGEN BESTÄMT MIG!!!! Citera
AJ October 7, 2008 Report October 7, 2008 Här kommer en bild till......Smaken är som baken men hade jag en GT500 så vore fälgarna det första jag skulle byta. Tycker t ex som bilden på den gröna, deep dish bullit fälgar, är grymt snyggt. 5 eker fälgar är SNYGGAST ! Citera
Recommended Posts