M2Mach1 November 4, 2008 Report November 4, 2008 TjenaÄr det någon som vet någonting om denna glasfiberhuv?Kan det vara ett hemmabygge eller?Verkar som om scoopet behövs,kanske finns snyggare huvar att tillgå..Musse står nu 21 mil från sitt nya hem, så jag kan inte gå ut & titta &känna på den ännu.... Men snart så .... Citera
Laslo November 10, 2008 Report November 10, 2008 Den ser inte riktigt ut att passa öppningen.Den lappar över i framkant över flyglarna och nosen, och i bakkant över luftintaget.Ser riktigt mysko ut.Om det är hembygge kan jag inte göra nån kvalificerad gissning på. Det ser iaf. inte ut som den är tillverkad för MustangII. Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 10, 2008 Report November 10, 2008 Hej.Ett hembygge är det säkert, påminner om tidigt Camaro ellerkanske Early Firebird. Citera
MrTurbo_1645 December 13, 2008 Report December 13, 2008 Troligen huv till en annan bilmodell som sågats till lite. Citera
Camilla Ljungkvist February 27, 2009 Report February 27, 2009 Såg faktiskt en på ebay, som var nåt liknande. Citera
Antebkvist February 28, 2009 Report February 28, 2009 TjenaÄr det någon som vet någonting om denna glasfiberhuv?Kan det vara ett hemmabygge eller?Verkar som om scoopet behövs,kanske finns snyggare huvar att tillgå..Musse står nu 21 mil från sitt nya hem, så jag kan inte gå ut & titta &känna på den ännu.... Men snart så ....har 1 extra huv till mustang 74 i hyfsat skick.finns i sthlm vid intresse Citera
Recommended Posts