Jump to content

GRATIS OLJEBYTE HOS GRUFMAN BIL

Recommended Posts

En känd biltidning skall göra ett specialreportage om mustanger, och dom skall hit och plåta i vår verkstad.

VI VILL NATURLIGTVIS HA LITE MUSTANGER INNE VID FOTOTILLFÄLLET.

Så, om du har en mustang, och kan leva utan den en dag, så får du gratis olje & filterbyte som tack för lånet. Vi använder ford originalolja och ford originalfilter såklart. INGA ANDRA KOSTNADER TILLKOMMER. HELT gratis är vad det är!

ONSDAG 19e November. Vi behöver din bil senast 09.00 på onsdagen, men du får gärna lämna den redan på tisdag kväll.

Vill du ha lånebil, så säg till ( vi har 6st, så först till kvarn!)

Ring direkt. Vi behöver din bokning, ingen drop-in tyvärr...

Alla mustanger är välkomna, alla årsmodeller (dvs från 94-09)

Tel: 08-58018250

Va då inte rullar? Ja va ute och tog en tur i solskenet i eftermiddags! Men de är ju klart att köra norröver för olje byte är ju inte så lockande, annars så skulle de va kul. / Jan

Du bor ju granne med Medelhavet... Här i Mälardalen saltas det friskt, inget jag är sugen på att utsätta min icke rostskyddade Musse för. ;)

Va då inte rullar? Ja va ute och tog en tur i solskenet i eftermiddags! Men de är ju klart att köra norröver för olje byte är ju inte så lockande, annars så skulle de va kul. / Jan

Du bor ju granne med Medelhavet... Här i Mälardalen saltas det friskt, inget jag är sugen på att utsätta min icke rostskyddade Musse för. ;)[/quote:157rqb2g]

är verkligen saltarn ute ännu?

Du bor ju granne med Medelhavet... Här i Mälardalen saltas det friskt, inget jag är sugen på att utsätta min icke rostskyddade Musse för. ;)

är verkligen saltarn ute ännu?[/quote:2c72vo7k]

Strax under nollan och blött ute...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3784855.ab

Guest my little pony

Hej...på er....då har er dagen D varit......

Fick ni ihop några mussar till reportaget.......lite nyfiken vilken tidning

va det då som var där då? Det var väl inte tidningen "Min Häst"

Hej hopp galopp "my little pony"

Jag får tacka och bocka för oljan och filtret det var trevligt. :P:P

Arbetet inte att förglömma. :P:P

Men jävel berg vad hemresan var läskig, jag körde en fullända dubbel pirruet ute på Ekerö och stannade så nära en stolpe med höger framflygel

så att det berömda håret inte ens fick plats. PUUHHH. :lol::lol::lol:

Bilen är totalt okörbar när det är snö och is, jag han i alla fall hem innan saltbilen tittade ut. :--

MVH Lasse. 8)8)