grufman November 13, 2008 Report November 13, 2008 En känd biltidning skall göra ett specialreportage om mustanger, och dom skall hit och plåta i vår verkstad.VI VILL NATURLIGTVIS HA LITE MUSTANGER INNE VID FOTOTILLFÄLLET.Så, om du har en mustang, och kan leva utan den en dag, så får du gratis olje & filterbyte som tack för lånet. Vi använder ford originalolja och ford originalfilter såklart. INGA ANDRA KOSTNADER TILLKOMMER. HELT gratis är vad det är!ONSDAG 19e November. Vi behöver din bil senast 09.00 på onsdagen, men du får gärna lämna den redan på tisdag kväll.Vill du ha lånebil, så säg till ( vi har 6st, så först till kvarn!)Ring direkt. Vi behöver din bokning, ingen drop-in tyvärr...Alla mustanger är välkomna, alla årsmodeller (dvs från 94-09)Tel: 08-58018250 Citera
Emerica November 13, 2008 Report November 13, 2008 Det låter kul för er !!Synd att man inte bor i Sthlm ...Hoppas det blir ett bra repotage.. Citera
RoTe November 13, 2008 Report November 13, 2008 Lite fel årstid tyvärr. Antalet mustanger som rullar fortfarande lär inte vara många. Citera
Jan Erik CMC 97 November 13, 2008 Report November 13, 2008 Va då inte rullar? Ja va ute och tog en tur i solskenet i eftermiddags! Men de är ju klart att köra norröver för olje byte är ju inte så lockande, annars så skulle de va kul. / Jan Citera
grufman November 16, 2008 Author Report November 16, 2008 Vi har fortfarande flera platser kvar. Ni är välkomna. Citera
RoTe November 16, 2008 Report November 16, 2008 Va då inte rullar? Ja va ute och tog en tur i solskenet i eftermiddags! Men de är ju klart att köra norröver för olje byte är ju inte så lockande, annars så skulle de va kul. / JanDu bor ju granne med Medelhavet... Här i Mälardalen saltas det friskt, inget jag är sugen på att utsätta min icke rostskyddade Musse för. Citera
grufman November 16, 2008 Author Report November 16, 2008 Va då inte rullar? Ja va ute och tog en tur i solskenet i eftermiddags! Men de är ju klart att köra norröver för olje byte är ju inte så lockande, annars så skulle de va kul. / JanDu bor ju granne med Medelhavet... Här i Mälardalen saltas det friskt, inget jag är sugen på att utsätta min icke rostskyddade Musse för. [/quote:157rqb2g]är verkligen saltarn ute ännu? Citera
RoTe November 16, 2008 Report November 16, 2008 Va då inte rullar? Ja va ute och tog en tur i solskenet i eftermiddags! Men de är ju klart att köra norröver för olje byte är ju inte så lockande, annars så skulle de va kul. / JanDu bor ju granne med Medelhavet... Här i Mälardalen saltas det friskt, inget jag är sugen på att utsätta min icke rostskyddade Musse för. är verkligen saltarn ute ännu?[/quote:2c72vo7k]Strax under nollan och blött ute...http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3784855.ab Citera
Tony.S CMC 2246 November 16, 2008 Report November 16, 2008 [Alla mustanger är välkomna, alla årsmodeller (dvs från 94-09)Tel: 08-58018250 Citera
Tobias CMC1505 November 16, 2008 Report November 16, 2008 Skall ni inte ha riktiga mustanger Jag förstår inte heller vad det är för tjat om nya Mustanger.. Citera
grufman November 17, 2008 Author Report November 17, 2008 Vi har fortfarande platser kvar. Passa på och boka imorrn! Citera
Guest my little pony November 19, 2008 Report November 19, 2008 Hej...på er....då har er dagen D varit...... Fick ni ihop några mussar till reportaget.......lite nyfiken vilken tidningva det då som var där då? Det var väl inte tidningen "Min Häst"Hej hopp galopp "my little pony" Citera
Lassemålare CMC 2071 November 19, 2008 Report November 19, 2008 Jag får tacka och bocka för oljan och filtret det var trevligt. Arbetet inte att förglömma. Men jävel berg vad hemresan var läskig, jag körde en fullända dubbel pirruet ute på Ekerö och stannade så nära en stolpe med höger framflygelså att det berömda håret inte ens fick plats. PUUHHH. Bilen är totalt okörbar när det är snö och is, jag han i alla fall hem innan saltbilen tittade ut. MVH Lasse. Citera
Corvette November 20, 2008 Report November 20, 2008 de va ju skönt att höra att det inte vart plåtskador när du va ute och driftade... va säkert nån fin puma du skulle impa på när du snurrade... Citera
Lassemålare CMC 2071 November 20, 2008 Report November 20, 2008 Om det ändå varit det, men nej . jag var bambi på hal is, jag hade lätt platsat i holliday on ice som killen alla garvar åt ni vet han med färg i fejset nää det var riktigt skrämmande jag hade ingen kontroll allsdet var skitläskigt, men det gick ju bra. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts