Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Amberman and his women

är det där fortfarande lagligt ;)? Skrev exakt så på en uppsats för ett tag sedan, läraren som visade sig vara feminist blev förbannad som få och satte G på hela rasket :roll:

Riktigt snygga stolar var det du satt in i mussen, gör sig finfint där :)

God fortsättning!

Mvh Axel

Amberman and his women

är det där fortfarande lagligt ;)? Skrev exakt så på en uppsats för ett tag sedan, läraren som visade sig vara feminist blev förbannad som få och satte G på hela rasket :roll:

Riktigt snygga stolar var det du satt in i mussen, gör sig finfint där :)

God fortsättning!

Mvh Axel

Tror nog Amberman vet vad han skriver du skulle bara veta vad han jobbar med :lol:

Kan föresten rekomendera de stolarna han har, sett dem i "real life"

minns inte om jag provsatte dem ;)

Och självklart GOTT NYTT ÅR

Håller på och eldar upp badtunnan där vi skall dricka champagnen i och se fyrverkerierna :D

• 5 weeks later...

Stolarna verkar intressanta men firman Grunt.se verkar vara en doldis.

Ingen träff på hitta, är ett handelsbolag enligt allabolag.se men har inget telefonnummer, ingen info om telefon eller adress på hemsidan.

Varför så hemligt?

Kan man komma och titta på grejorna?

Gillar inte när man inte kan stå för verksamheten, men det kanske är ok ändå? nån som vet mer?

Stolarna verkar intressanta men firman Grunt.se verkar vara en doldis.

Ingen träff på hitta, är ett handelsbolag enligt allabolag.se men har inget telefonnummer, ingen info om telefon eller adress på hemsidan.

Varför så hemligt?

Kan man komma och titta på grejorna?

Gillar inte när man inte kan stå för verksamheten, men det kanske är ok ändå? nån som vet mer?

Hej Janne

Tidigare fanns både telefon och adress på hemsidan men det är som du säger borta.

Man kan enligt annonsen hämta i Linköping och i annonsen finns ett telnr :Grunt.se: 0707-608819 går till en

Grunt HB

Gripg. 21

58243 LINKÖPING

Man får 500 kr rabatt om man hämtar kanske ett sambesök :--:--

Jag har tidigare mailat med dom om man kan testa stolarna någonstans i vår närhet men tji fick jag man var välkommen till Linköping för att testa :o:o

En recension på deras hemsida är skriven av en man med samma ovanliga efternamn som innehavaren av handelsbolaget.....

Hur som helst, jag har ett jobb i Motala på onsdag och funderar på att ta vägen via Linköping hem och titta själv.