amberman December 8, 2008 Report December 8, 2008 efter byte av stolar i min 67:a fastback blev det så här..fällbara god sittkomfort och "lätta" att monteraTillverkade i JapanHälsningar Amberman Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 8, 2008 Report December 8, 2008 Hej.Det blev ju fint som bara den, avslöja gärna merom märke eller vad dom kommer ifrån, det finnsfler som är sugna på att byta. Citera
amberman December 8, 2008 Author Report December 8, 2008 importeras av ett Linköpings företag www.grunt.se . leverans kan även ske genom migHälsningar Ambermane: heimdahl.lkpg@tele2.se Citera
Viktorsson December 31, 2008 Report December 31, 2008 Ungefär hur mycket plats är de kvar till taket, går det fälla stolarna utan att de tar i? Citera
amberman December 31, 2008 Author Report December 31, 2008 Det är GOD marginal för att fälla stolarna......Mustangen finns i Linköping om du har vägarna förbi..GOTT NYTT ÅR önskar Amberman and his women Citera
axelg89 December 31, 2008 Report December 31, 2008 Amberman and his womenär det där fortfarande lagligt ? Skrev exakt så på en uppsats för ett tag sedan, läraren som visade sig vara feminist blev förbannad som få och satte G på hela rasket Riktigt snygga stolar var det du satt in i mussen, gör sig finfint där God fortsättning!Mvh Axel Citera
Janne Holm CMC1740 December 31, 2008 Report December 31, 2008 Amberman and his womenär det där fortfarande lagligt ? Skrev exakt så på en uppsats för ett tag sedan, läraren som visade sig vara feminist blev förbannad som få och satte G på hela rasket Riktigt snygga stolar var det du satt in i mussen, gör sig finfint där God fortsättning!Mvh AxelTror nog Amberman vet vad han skriver du skulle bara veta vad han jobbar med Kan föresten rekomendera de stolarna han har, sett dem i "real life" minns inte om jag provsatte dem Och självklart GOTT NYTT ÅRHåller på och eldar upp badtunnan där vi skall dricka champagnen i och se fyrverkerierna Citera
JanneJ January 31, 2009 Report January 31, 2009 Stolarna verkar intressanta men firman Grunt.se verkar vara en doldis.Ingen träff på hitta, är ett handelsbolag enligt allabolag.se men har inget telefonnummer, ingen info om telefon eller adress på hemsidan.Varför så hemligt?Kan man komma och titta på grejorna?Gillar inte när man inte kan stå för verksamheten, men det kanske är ok ändå? nån som vet mer? Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 31, 2009 Report January 31, 2009 Hej Janne.Var inne på deras hemsida nu, massor av grejor. Citera
bege January 31, 2009 Report January 31, 2009 Stolarna verkar intressanta men firman Grunt.se verkar vara en doldis.Ingen träff på hitta, är ett handelsbolag enligt allabolag.se men har inget telefonnummer, ingen info om telefon eller adress på hemsidan.Varför så hemligt?Kan man komma och titta på grejorna?Gillar inte när man inte kan stå för verksamheten, men det kanske är ok ändå? nån som vet mer?Hej Janne Tidigare fanns både telefon och adress på hemsidan men det är som du säger borta.Man kan enligt annonsen hämta i Linköping och i annonsen finns ett telnr :Grunt.se: 0707-608819 går till en Grunt HBGripg. 2158243 LINKÖPINGMan får 500 kr rabatt om man hämtar kanske ett sambesök Jag har tidigare mailat med dom om man kan testa stolarna någonstans i vår närhet men tji fick jag man var välkommen till Linköping för att testa Citera
JanneJ January 31, 2009 Report January 31, 2009 En recension på deras hemsida är skriven av en man med samma ovanliga efternamn som innehavaren av handelsbolaget.....Hur som helst, jag har ett jobb i Motala på onsdag och funderar på att ta vägen via Linköping hem och titta själv. Citera
jackson cmc2249 January 31, 2009 Report January 31, 2009 Bara att handla! Jag beställde och tre dagar senare var det bara att hämta ut dom på bussgods. ULF Citera
Janne Holm CMC1740 January 31, 2009 Report January 31, 2009 Har köpt deras kontorstol. Så nu sitter man som gjuten i rallystolen http://www.grunt.se/product_info.php?pr ... 9da0e2c0d8 Citera
amberman February 1, 2009 Author Report February 1, 2009 Grunt brukar vara med på Elmia med sitt sortimentGRATTIS JANNE till KONTORS STOLENHälsningar Amberman Citera
Tobias CMC1505 February 1, 2009 Report February 1, 2009 http://www.yreg.se/info/show/201548067/content|Grunt|| Citera
Recommended Posts