Daggis January 14, 2009 Report January 14, 2009 Hej, en fråga från en nybörjare inom mustang!Finns det någon "reservdelskatalog" att få tag på med sprängskisser på allt och alla delar i bilen med artikelnummer?Jag hade en så när jag hade PV som hobbybil och det var otroligt praktiskt.Kan tillägga att jag har en shop manual och en med en reservdelskatalog vore det komplett.mvhAnders Citera
bosewallius January 14, 2009 Report January 14, 2009 Hej!Det du formodligen tanker pa ar en sk. Master Parts Catalog (MPC).Pa 60 talet fanns de bara i ett stort katalogvek som senare ladespa Michrofiche. Numer finns informationen att kopa pa en CD.Har inte sett nagon for forsaljning pa ett tag. Dyker upp pa fleebay(Ebay) med jamna mellanrum.Mvh Bosse Citera
maberg January 14, 2009 Report January 14, 2009 Hej!Här kan Du köpa manualer (digitalt):http://www.fordmanuals.com/estore/scrip ... Category=1Mvh, Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 14, 2009 Report January 14, 2009 Hejsan igen.En bok som är väl värd sitt pris är, Authentic Restoration Guides.Mustang 64½-70Restoration Guide.Skriven av Tom Corcoran o Earl Davis.Skaffa den och du får svar på mångafrågor. Citera
Daggis January 14, 2009 Author Report January 14, 2009 Tack för svaren.Lars den boken du tipsar om, har du något bra ställe där man kan köpa den?Maberg, bra tips där finns ju en Car Master Parts and Accessory Catalog kan köpas på DVD. Citera
Svedis January 14, 2009 Report January 14, 2009 Köpte en DVD med allt med 65-74 Mustang, Torino, Thunder... .Det mesta kan man verkligen hitta. Men alla sidor är inskannade, så man ser vikmärken, kaffefläckar mm. Kostade ca 10 dollars på e-bay Varenda sprängskiss finns där med reservdelsnummer ( som vissa leverantörer använder sig av). Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 14, 2009 Report January 14, 2009 Hej.Kolla med Margies eller AB Lafri.www.margie.seeller www.lafri.seStavfel åtgärdat. Citera
Nenne January 15, 2009 Report January 15, 2009 Hej.Kolla med Margies eller AB Lafari.www.margie.seeller www.lafari.seEtt A för mycket, Karlskronafirman heter AB Lafrihttp://www.lafri.se/ Citera
Recommended Posts