birre February 8, 2009 Report Share February 8, 2009 Hej¨Någon som vet om det funkar med att ha 17x8 fälg med 225 breda däck fram på en -67:a med vanlig styrsnäcka, har inte servoass. Funkar det med fickparkering eller måste man tillbringa vintern på ett gym, har 14 tums ratt.Per070-6845509 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus February 8, 2009 Report Share February 8, 2009 Jag åker med 235/45x17 och en raslig orginal servo, men man håller sig i form annars funkar det bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
((JOHAN)) February 8, 2009 Report Share February 8, 2009 Ja jag har 225/40*18, utan servo. Inte direkt så man längtar efter att fickparkera Men funkar bra vid vanlig körning. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 February 8, 2009 Report Share February 8, 2009 Jag har 225/45-17" fram 275/40-17" bak.Ny Flamingriver snäcka och visst är det trögt men inte så det blir problem med att styra tycker jag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
birre February 12, 2009 Author Report Share February 12, 2009 Tja, låter inte som nån dröm att fickparkera med men man får väl köra en säsong och se hur det utveckalr sigtack för tipsenPer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Gustafsson February 13, 2009 Report Share February 13, 2009 Annars blir du ju stark... Kört gammal Volvo Boxer med frontlastare UTAN servo! Komma o snacka om nån fjollig bil... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
birre February 15, 2009 Author Report Share February 15, 2009 Det med gymmet var väl lite skämtsamt, tänker faktiskt mest på damen i familjen som hittills har tvärvägrat att köra tidigare mustanger, så nu tänkte jag att tungstyrt inte skulle få vara ett skäl att vägra.Per Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 February 15, 2009 Report Share February 15, 2009 Det med gymmet var väl lite skämtsamt, tänker faktiskt mest på damen i familjen som hittills har tvärvägrat att köra tidigare mustanger, så nu tänkte jag att tungstyrt inte skulle få vara ett skäl att vägra.PerTvärvägrat? Min gnyr så fort hon INTE får köra Mustangen... Men hon tycker iofs att styrningen är trög, det hindrar henne dock inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts