orås cmc 2332 February 18, 2009 Report February 18, 2009 Har en cab 66:a som det sitter en ny svart cab på, men vill gärna byta till en vit. Är det något som man kan själv kan utföra med normal händighet ? eller du som har gjort ett byte avråder. Citera
JanneJ February 18, 2009 Report February 18, 2009 Är du normalt händig är det bara roligt Jag gjorde det för något år sedan och beskrev det i den här tråden:http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ht=cabbyte Citera
NiklasA February 19, 2009 Report February 19, 2009 om du har en ny fin svart cab kanske du ska sälja den? jag har själv en -65, så den bord väl passa./Niklas Citera
orås cmc 2332 February 19, 2009 Author Report February 19, 2009 om du har en ny fin svart cab kanske du ska sälja den? jag har själv en -65, så den bord väl passa./NiklasHej , det kan du säkert, men jag skall försöka få av den först, när jag känner mig redo att ge mig på det. Citera
Recommended Posts