Toni Nilsson CMC 668 February 21, 2009 Report February 21, 2009 Att bara "köra" i garaget känns just nu lite trist. Jag såg faktiskt ett vårtecken idag så kanske om ett par veckor blir det en premiär tur. Citera
RoTe February 21, 2009 Report February 21, 2009 Visst är det fantastiskt... Vägarna har precis nästan blivit torra och i morgon ska det snöa i ett helt dygn! Som tur är finns det andra roliga aktiviteter på vintern: Citera
rullebull February 21, 2009 Report February 21, 2009 ni pratar om att någon vecka känns långt! här i timrå ser det ut som det är 2år till sommaren!!! fast lite har det hänt i garaget i vinter! Citera
*Micke* February 21, 2009 Report February 21, 2009 Ja säger det samma ! en massa snö sen gick man och sålde snöskotern med, men pengarna har gått till delar till Mussen den som väntar..........//Micke. Citera
Jocce March 3, 2009 Report March 3, 2009 Förstår inte problemet...kör pret runt med min musse /Jocce Citera
evert cmc1622 March 3, 2009 Report March 3, 2009 Ställer väl på vår Saleen början av April.Skall bli riktigt kul att köra den.Har inte kört den så mycket.Bara lite grann sedan reg-bes. Citera
Akilles March 3, 2009 Report March 3, 2009 Rullebull, de var i Timrå jag köpte min i september förra året, verkar som jag gjorde det rätta att ta den ifrån ett sånt kallt klimat, stackarn Nu är de knappt nån snö kvar, plus att alla vägar är torra o fina, det är bara snö i de uppskottade snövallarna så att säga o funderar på om man skulle ställa på den i helgen...aa pirrar ju i en när man tänker så Citera
Jan Erik CMC 97 March 4, 2009 Report March 4, 2009 Eftersom de är sol 5+ och torra fina vägbanor och inte något spår av vinter så tänker ja ta en tur i eftermiddag Citera
uffeg March 4, 2009 Report March 4, 2009 Det är därför man har en bil till som är bruks-skick och kan köras med även om det är lite halvtaskigt väder ute....I fredags på väg till däckverkstan, och utanför jobbet.... Citera
Mange A March 4, 2009 Report March 4, 2009 Äntligen... kunde inte hålla mig längre. Blå himmel, solen skiner och torra vägar. Var bara tvungen att ställa på nu. Gissa om det kändes bra att köra till jobbet idag... Citera
RoTe March 5, 2009 Report March 5, 2009 Hm... Enda gången man e avis på halvdanskarna är väl nu... Citera
*Micke* March 5, 2009 Report March 5, 2009 Jag var ut och sladdade i går men inte med Mussen //Micke. Citera
Recommended Posts