RoTe March 12, 2009 Report March 12, 2009 Har hittat ett par fälgar jag gärna vill ha på denna sidan:http://www.wheelreplicas.com/FR5.htmlMailade och frågade efter pris på frakt till Sverige förra året och efter några mail fram och tillbaka slutade han svara.I år försökte jag igen. Fick pris på frakt till Arlanda i alla fall men när jag frågade efter pris på däck blev det stopp. Han har inte svarat på en vecka nu och jag har tröttnat. Jag trodde det var kris i USA? Uppenbarligen har denna firman kunder upp över öronen så de inte behöver flera. Trist men så är det... Därför höjer jag varningens finger så ni inte hinner betala något och att det sedan visar sig att han inte har tid att skicka något. Citera
Corvette March 12, 2009 Report March 12, 2009 varför tar du inte från Shelby, deras CS40 är väldans lik de du kikat på... Citera
RoTe March 12, 2009 Author Report March 12, 2009 varför tar du inte från Shelby, deras CS40 är väldans lik de du kikat på... För att dom inte ens är i närheten av snygga. Citera
RoTe March 12, 2009 Author Report March 12, 2009 Nu är du sådär bitter igen Robert. Förlåt. Jag ska genast lägga 20 000kr på ett par fälgar jag inte gillar. Citera
1096 March 12, 2009 Report March 12, 2009 Jag har haft liknande problem med en del firmor man försökt maila i usa... på vissa svar har jag dock fått i rubriken nåt som lyder spam osv... kan ju mycket väl vara så att "din" firma sorterar inkommande utlandsmail som spam... behöver ju inte vara värre... skicka ett fax eller nåt i stället... eller prova från annan mail.. Man vet ju aldrig... Citera
RoTe March 12, 2009 Author Report March 12, 2009 Jag har haft liknande problem med en del firmor man försökt maila i usa... på vissa svar har jag dock fått i rubriken nåt som lyder spam osv... kan ju mycket väl vara så att "din" firma sorterar inkommande utlandsmail som spam... behöver ju inte vara värre... skicka ett fax eller nåt i stället... eller prova från annan mail.. Man vet ju aldrig...De första mailen fick man ju svar på direkt, sedan dör det ut. Tror inte det är anledningen... Citera
MOS March 12, 2009 Report March 12, 2009 Lyft luren och ring!Klart bästa sättet att etablera en kontakt. Kombinera med mejl./M-O Citera
streetsaleen March 12, 2009 Report March 12, 2009 Nu är du sådär bitter igen Robert. Förlåt. Jag ska genast lägga 20 000kr på ett par fälgar jag inte gillar.[/quote:8wl8rgm7]Det är ju billigt emot va Saleens snordyra fälgar kostar nya, jag vågar inte ens fickparkera på stan me tanke på att fälgarna kan bli kantstötta Som tur är finns det Saleen Replika fälgar Citera
ekan March 21, 2009 Report March 21, 2009 Jag håller med..... har mailat företaget wheelsnext.com flera ggr nu angåendehttp://www.wheelsnext.com/wheels-tires- ... Gloss.htmlmen får fan inget svar!!!! de har riktigt bra priser på deras 19" uppsättning med däck. har skrivit till dem att jag bara vill veta om de har dem hemma så man kan beställa men inget svar.... skumt! Citera
RoTe March 21, 2009 Author Report March 21, 2009 Lyft luren och ring!Klart bästa sättet att etablera en kontakt. Kombinera med mejl./M-ONej kan ett företag inte hantera e-post ska dom inte sälja något heller.Jag ska inte behöva jaga folk för att få spendera pengar. Det ska snarare vara det omvända.Nu åker jag på samma fälgar denna säsongen med, orkar inte bry mig längre. Citera
RoTe March 21, 2009 Author Report March 21, 2009 Personligen tycker jag det där är för smala däck. Ska vara minst 295 bak... Citera
ekan March 21, 2009 Report March 21, 2009 Personligen tycker jag det där är för smala däck. Ska vara minst 295 bak...bredare än orginal........ Citera
RoTe March 21, 2009 Author Report March 21, 2009 Personligen tycker jag det där är för smala däck. Ska vara minst 295 bak...bredare än orginal........Jovisst men varför nöja sig med något som sitter på var och varannan BMW? Citera
MrTurbo_1645 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Jag handlade mina 17" via E-Bay. Snabba svar och även tips på bättre val när jag var på g att beställa fel bredd. Funkade grymt bra! Att sedan Schenker strulade lite och bla missade meddela att fälgarna anlänt och informera om att jag skulle förskottsbetala vissa avgifter var ju inte säljarens fel. Det finns mao firmor i USA som sköter kundkontakterna bra, sök fälgarna på annat ställe. Citera
Recommended Posts