Jump to content

Featured Replies

comment_69501

Har hittat ett par fälgar jag gärna vill ha på denna sidan:

http://www.wheelreplicas.com/FR5.html

Mailade och frågade efter pris på frakt till Sverige förra året och efter några mail fram och tillbaka slutade han svara.

I år försökte jag igen. Fick pris på frakt till Arlanda i alla fall men när jag frågade efter pris på däck blev det stopp. Han har inte svarat på en vecka nu och jag har tröttnat. Jag trodde det var kris i USA? Uppenbarligen har denna firman kunder upp över öronen så de inte behöver flera. Trist men så är det... Därför höjer jag varningens finger så ni inte hinner betala något och att det sedan visar sig att han inte har tid att skicka något. :roll:

comment_69517

Jag har haft liknande problem med en del firmor man försökt maila i usa... på vissa svar har jag dock fått i rubriken nåt som lyder spam osv... kan ju mycket väl vara så att "din" firma sorterar inkommande utlandsmail som spam... behöver ju inte vara värre... skicka ett fax eller nåt i stället... eller prova från annan mail..

Man vet ju aldrig...

  • Author
comment_69519
Jag har haft liknande problem med en del firmor man försökt maila i usa... på vissa svar har jag dock fått i rubriken nåt som lyder spam osv... kan ju mycket väl vara så att "din" firma sorterar inkommande utlandsmail som spam... behöver ju inte vara värre... skicka ett fax eller nåt i stället... eller prova från annan mail..

Man vet ju aldrig...

De första mailen fick man ju svar på direkt, sedan dör det ut. Tror inte det är anledningen...

comment_69546
Nu är du sådär bitter igen Robert. :--

Förlåt. Jag ska genast lägga 20 000kr på ett par fälgar jag inte gillar.[/quote:8wl8rgm7]

Det är ju billigt emot va Saleens snordyra fälgar kostar nya, jag vågar inte ens fickparkera på stan me tanke på att fälgarna kan bli kantstötta :cry:

Som tur är finns det Saleen Replika fälgar :D

  • 2 weeks later...
  • Author
comment_69987
Lyft luren och ring!

Klart bästa sättet att etablera en kontakt. Kombinera med mejl.

/M-O

Nej kan ett företag inte hantera e-post ska dom inte sälja något heller.

Jag ska inte behöva jaga folk för att få spendera pengar. Det ska snarare vara det omvända.

Nu åker jag på samma fälgar denna säsongen med, orkar inte bry mig längre.

comment_70027

Jag handlade mina 17" via E-Bay. Snabba svar och även tips på bättre val när jag var på g att beställa fel bredd. Funkade grymt bra!

Att sedan Schenker strulade lite och bla missade meddela att fälgarna anlänt och informera om att jag skulle förskottsbetala vissa avgifter var ju inte säljarens fel. :roll:

Det finns mao firmor i USA som sköter kundkontakterna bra, sök fälgarna på annat ställe. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...