Hej på er alla. Va så att efter vintern så tänkte jag "hejhopp, nu skall vi åka mustang igen" Men när jag kom ut så va motorn rätt tom på vatten kan man säga :/ Tänkte då "de va en törstig fan, jaja då fyller vi mera :E" Men då lät de mera kluck kluck.. och blev massa blött på golvet (precis som om den pissade på sig). Kollade då givetvis under och såg att allt vatten änna låg där istället Kände då igenom motorn på pluggarna under grenrören "hmm detta verkar ju bra..hmm eller oj, värst va hål vi hadde här då." Hittade då ganska fort pluggen legandes på motorbalken precis under. Jobbigt tänkte jag och bestämde mig för att banska i en ny änna. Men då till frågan. Tar jag med mig pluggen som verkar vara messing eller liknande till mekonomen så fixar dom en ny lika dan till mig? Och i så fall så behöver jag lyfta motorn för att få i den sedan tro? ELler kan de gå ändå. har bytt en del sådana på B230-byggen jag sysslar till största del med. Men dom pluggarna är ju parabolliknande som an bara bonkar på så dom blir mer eller mindre platta och sen är de klart. Och vet att man får slå som satan på dessa för att dom skall bli fina.. Hur är de med 351w-pluggarna som era ser ut som en stekpanna/skål. Krävs de lika mycket kraft för att slå in dom? För i så fall blir de jobbigt med motorn i :/ HUr gör ni? Och vilket klet om de nu behövs?