mill March 24, 2009 Author Report March 24, 2009 Nu har jag ringt runt och mailat en massa, och jisses vad det skiljer i pris! Har fått allt från $85 till $500 i frakt. Citera
RoTe March 24, 2009 Report March 24, 2009 Nu har jag ringt runt och mailat en massa, och jisses vad det skiljer i pris! Har fått allt från $85 till $500 i frakt.För ett axleback? Det är ju bara två rörbitar som varken är speciellt stora eller tunga. Citera
mill March 24, 2009 Author Report March 24, 2009 Nu har jag ringt runt och mailat en massa, och jisses vad det skiljer i pris! Har fått allt från $85 till $500 i frakt.För ett axleback? Det är ju bara två rörbitar som varken är speciellt stora eller tunga. Jepp, jag vet. Tog kontakt med MustangParts i den där andra tråden där du också hade skrivit, får se vad de säger. Citera
mill April 6, 2009 Author Report April 6, 2009 Nu vare beställt! Återkommer med recension (och videoklipp) Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Vartifrån beställde du och pris? Ninosport, $320 Citera
Akilles April 7, 2009 Report April 7, 2009 320$ inkl frakt eller? Det lät ju isåfall skitbra, har letat o letat jag med, hittat en mängd olika sidor o lösningar så man blir nästan galen. Kollade även i sverige (lat som man är) med vette.se, han ska ha 7043 SEK totalt för att ta hem dem. Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 nej plus $85 i frakt, sen finns det risk för tull och moms också såklart, men det blir ju billigare än 7000 kr iaf.. Citera
Akilles April 7, 2009 Report April 7, 2009 Men på ninosport står det ju "Our Price: $376.95", vart får du 320 ifrån? Vill jag ju med ha isåfall Oki, ja det blir en hel del under 7000 spänn, fyller ju år nästa vecka så varför inte unna sig lite extra Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Men på ninosport står det ju "Our Price: $376.95", vart får du 320 ifrån? Vill jag ju med ha isåfall Oki, ja det blir en hel del under 7000 spänn, fyller ju år nästa vecka så varför inte unna sig lite extra Jag köpte de ngt bättre och ngt billigare MAC boom tubes ist. Man slipper det lite raspiga ljudet med dem, annars är det mer eller mindre samma sak.EDIT: boom tubes ska det såklart vara Citera
aahrling April 7, 2009 Report April 7, 2009 Grattis!! Ninosport är bra med bra service, köpte mina rör där osså.Har hoppats att de någon gång ska glömma att förtulla och skatta, sånt som man hör andra råka ut för. Fick hem igår CDC squirter relocation kit, som flyttar vindrutespolningen från huven till torkarbladen. Kostade 58 USD även detta fick gå igenom tullen... hehe Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Grattis!! Ninosport är bra med bra service, köpte mina rör där osså.Har hoppats att de någon gång ska glömma att förtulla och skatta, sånt som man hör andra råka ut för. Fick hem igår CDC squirter relocation kit, som flyttar vindrutespolningen från huven till torkarbladen. Kostade 58 USD även detta fick gå igenom tullen... heheJa de var väldigt trevliga, och så hade de billigast frakt Hur lång tid tog det för dig att få grejorna förresten? Citera
Akilles April 7, 2009 Report April 7, 2009 Ok, då hänger jag med Riktigt sugen jag med nu...var inte alls farligt pris egentligen Citera
aahrling April 7, 2009 Report April 7, 2009 Ja de var väldigt trevliga, och så hade de billigast frakt Hur lång tid tog det för dig att få grejorna förresten?Det tog nog 2 veckor, dock så bor jag juh uppe i tomteland så bara frakten upp hit med draghundar tog nog en vecka. Har för mig att de skickades via USPS och de är ju rätt så snabba och bra! Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Ok, då hänger jag med Riktigt sugen jag med nu...var inte alls farligt pris egentligenNej hyffsat billigt, så kan den låta så som den borde låta från början Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Ja de var väldigt trevliga, och så hade de billigast frakt Hur lång tid tog det för dig att få grejorna förresten?Det tog nog 2 veckor, dock så bor jag juh uppe i tomteland så bara frakten upp hit med draghundar tog nog en vecka. Har för mig att de skickades via USPS och de är ju rätt så snabba och bra!Ja jag tog USPS med. Två veckor är ok Citera
Akilles April 7, 2009 Report April 7, 2009 Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt ....det ska det bli ändring på!Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt ....det ska det bli ändring på!Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! Ja bludder bludder ska det låta hehe Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Lite boom tube-klipp, så att du blir lite mer sugen:http://www.youtube.com/watch?v=C6B92th0R30 Citera
aahrling April 7, 2009 Report April 7, 2009 Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt ....det ska det bli ändring på!Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! Har fått lägga tillbaka orginal dämparna och jag är inte nöjd! Satte på dem då jag inte vågar chansa vid besiktningen den 20 april med SLP LM.... Citera
mill April 7, 2009 Author Report April 7, 2009 Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt ....det ska det bli ändring på!Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! Har fått lägga tillbaka orginal dämparna och jag är inte nöjd! Satte på dem då jag inte vågar chansa vid besiktningen den 20 april med SLP LM.... Går rätt snabbt/enkelt o byta väl? Citera
mike85 April 7, 2009 Report April 7, 2009 Bra val grabbar.ni kommer inte ångra er.Inga problem att byta... Citera
PerA April 7, 2009 Report April 7, 2009 Inga problem att besikta med LM. Varken på vanliga bes eller omberiktningen sas det något om ljudvolymen.Varmkör bilen ordentligt så låter det inte så mycket. Citera
Recommended Posts