Draken March 21, 2009 Report March 21, 2009 Va kan det kosta att fixa en ny inredning *Klädsel* till en 67a? Citera
Janne Holm CMC1740 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Beror självklart på vad du menar med inredninglättast är nog att du själv går in på någon av de stora återförsäljarna typ Mustang Unlimited, Mustangplus, NPD m.fl länkar finns på första sidanDär kan du bara plussa ihop vad som behövs Citera
Draken March 21, 2009 Author Report March 21, 2009 Beror självklart på vad du menar med inredninglättast är nog att du själv går in på någon av de stora återförsäljarna typ Mustang Unlimited, Mustangplus, NPD m.fl länkar finns på första sidanDär kan du bara plussa ihop vad som behövs Stolar + baksäte!Tänkte ifall det va någon här som hade bytt Finns det inget företag som säljer i sverige? Citera
pools March 21, 2009 Report March 21, 2009 Du menar ny klädsel?Kolla med Ullman: http://www.sven-ullman.com/Mvh.pools Citera
Draken March 21, 2009 Author Report March 21, 2009 Du menar ny klädsel?Kolla med Ullman: http://www.sven-ullman.com/Mvh.poolsJa just det! Citera
Tony.S CMC 2246 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Jag beställde hos mustangparts efter gämnfört priser med Ullman. Kommer hem i slutet på denna månad Citera
pools March 21, 2009 Report March 21, 2009 Jag beställde hos mustangparts efter gämnfört priser med Ullman. Kommer hem i slutet på denna månad Och du har ju kollat tullavgifter, lagt till moms och frakter? Om du får det 20%billigare med egen import kan det möjligen vara motiverat. Då kan man kanskebortse ifrån att varorna ej är reklamerbara. Om du beställer av en leverantöri Sverige, har du alltid möjlighet att reklamera om något blivit fel. Från USA ärdet alltid svårt att reklamera. Du får själv betala returfrakten. Och sen en frakt,tull och moms på varan en gång till, om dom ska skicka felbeställd vara tillbaka.DET blir inte billigt! Om varorna inte finns hos leverantör i Sverige, kan manmöjligen beställa från USA. Men, finns dom i Sverige, eller om leverantöreni Sverige kan ta hem dom, så kan man acceptera upp till 20% högre pris.Jag talar av egen erfarenhet vad gäller Ullman. Just när det gäller klädsel.Bara min åsikt! Mvh.pools Citera
Tony.S CMC 2246 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Jag har köpt en hel del av Ullman´s också, fungerar perfekt, men i detta fallet ville jag inte vänta minst 2 månader längre. Och priset gjorde en hel del. Citera
tomarc March 21, 2009 Report March 21, 2009 Och du har ju kollat tullavgifter, lagt till moms och frakter? Om du får det 20% billigare med egen import kan det möjligen vara motiverat. Då kan man kanske bortse ifrån att varorna ej är reklamerbara. Om du beställer av en leverantör i Sverige, har du alltid möjlighet att reklamera om något blivit fel. Från USA är det alltid svårt att reklamera. Du får själv betala returfrakten. Och sen en frakt, tull och moms på varan en gång till, om dom ska skicka felbeställd vara tillbaka. DET blir inte billigt! Om varorna inte finns hos leverantör i Sverige, kan man möjligen beställa från USA. Det är ju just därförMustangParts är så bra?! Blir det något strul så fixar de med retur och frakt och allt. Och fort går det. När min RallyPac kom som jag köpt via MustangParts var den paj Men det fixade Mustangparts till, inget strul alls. Därför handlar jag det mesta i Sverige, grejorna kommer, man får hjälp att hitta rätt grej och hjälp om något krånglar. Lite dyrare men 1000 gånger enklare. Citera
Draken March 21, 2009 Author Report March 21, 2009 Ja Mustangparts ligger ju i Sverige Va har dom för hemsida? Citera
tomarc March 21, 2009 Report March 21, 2009 Vet inte riktigt. Mejla Eskil på mustangparts@telia.com och berätta vad du vill ha för prylar så får du pris och leveranstid av honom. Citera
pools March 21, 2009 Report March 21, 2009 Ja Mustangparts ligger ju i Sverige Jag var nog lite otydlig där. Vad jag menade var att import inte alltid är billigare. Jag pekade inte ut Mustangparts som leverantör. Mvh.pools Citera
Tony.S CMC 2246 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Ja Mustangparts ligger ju i Sverige Va har dom för hemsida?www.mustangparts4sale.com Citera
Henke CMC 2232 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Ja Mustangparts ligger ju i Sverige Va har dom för hemsida?www.mustangparts4sale.comBeställde ett dimmljus-kit från MustangParts för ett par veckor sedanoch fick det i förrgår. Beställt saker där ifrån tidigare och allt har fungeratäckligt bra.På denna beställning så var ett sidomarkeringsglas restat men skickasutan ytterligare kostnad så fort de får in det.Blir helt lyrisk när allt fungerar så väl Citera
Draken March 30, 2009 Author Report March 30, 2009 Är det bökigt att klä om inredningen själv? Citera
Equus March 30, 2009 Report March 30, 2009 Är det bökigt att klä om inredningen själv?Processen på en 69:a.http://www.mustangmonthly.com/howto/173 ... index.html Citera
Draken March 30, 2009 Author Report March 30, 2009 Är det bökigt att klä om inredningen själv?Processen på en 69:a.http://www.mustangmonthly.com/howto/173 ... index.htmlTack Citera
Equus March 30, 2009 Report March 30, 2009 Det är bra om det är varmt när du håller på och att du har många hogrings till hands. Här är en annan instruktion som kanske innehäller några nyttiga tips. http://www.mustangmonthly.com/howto/del ... index.html Citera
Recommended Posts