*Micke* June 20, 2009 Report Share June 20, 2009 Någon som var i Åmål i går ser ut som fått Mustangen rätt demolerad för visst är det en Mustang http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5406616.ab//Micke. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe June 20, 2009 Report Share June 20, 2009 Tur den inte var vållande, annars hade väl vår försäkring höjts... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meric June 20, 2009 Report Share June 20, 2009 såg det precis på aftonbladet och skulle lägga in här... men så hann någon annan före RIP musse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
grufman June 20, 2009 Report Share June 20, 2009 äh den där går att dra ut igen. den är ute och rullar nästa år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasX June 20, 2009 Report Share June 20, 2009 äh den där går att dra ut igen. den är ute och rullar nästa år.Ja, antagligen, med en ny stackars ovetande ägare Hejhej Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaSa June 21, 2009 Report Share June 21, 2009 Tyvärr var det min Mustang som blev påkörd. Den blev bortbärgad innan jag hann titta på den på plats så kunde inte kolla till den för ens igår. Men som man ser på bilden så är fronten rejält intryckt och bland annat så är en av "krockbalkarna" sned. Jag hoppas givetvis på att bilen kommer bli skrotad och jag får en ny så blir lite orolig när "grufman" säger att det går att fixa till den. Om ngn på forumet är duktiga på att avgöra om en bil skall lagas eller skrotas så får ni gärna hojta till så kan jag skicka ytterligare bilder.Hoppas ni andra mustangägare hade en bättre midsommar! // Daniel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools June 21, 2009 Report Share June 21, 2009 Tyvärr var det min Mustang som blev påkörd. Den blev bortbärgad innan jag hann titta på den på plats så kunde inte kolla till den för ens igår. Men som man ser på bilden så är fronten rejält intryckt och bland annat så är en av "krockbalkarna" sned. Jag hoppas givetvis på att bilen kommer bli skrotad och jag får en ny så blir lite orolig när "grufman" säger att det går att fixa till den. Om ngn på forumet är duktiga på att avgöra om en bil skall lagas eller skrotas så får ni gärna hojta till så kan jag skicka ytterligare bilder.Hoppas ni andra mustangägare hade en bättre midsommar! // DanielOch du som nyss köpt bilen! Åsså blir den kraschad.Var du inte med själv förresten? Berätta mera!Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde June 21, 2009 Report Share June 21, 2009 DaSa: Jag lider med dig! Hoppas dom löser in den! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm June 21, 2009 Report Share June 21, 2009 Ja lider med dig oxå.. Du kan kolla själv lite snabbt. Går de att öppna dörrarna ? om de går, så ska de va lugnt. Kolla även taket, om de ser ut som du mins de inann smällen. Är de inte de så är de skrot. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe June 21, 2009 Report Share June 21, 2009 Med tanke på hur svindyra delarna är och hur billig bilen är så finns det säkert goda chanser för skrot...Grufman säger ju att en huv går lös på nästan 20 000kr ju! En frontspoiler 7000, lysen och grill 10 000 osv osv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm August 25, 2009 Report Share August 25, 2009 Kan de här vara din FD Musse ?http://www.blocket.se/osby/Ford_Mustang ... m?ca=2&w=3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norwall August 27, 2009 Report Share August 27, 2009 är inte alltid som de borde vara. Har en -95 GT cab. Träffade på ett rådjur i hundra. Skadorna blev kofångare, lampor, huv, hö framskärm, hö dörr, hö bakskärm , baklucka med vinge, AC(kondensorn tog stryk)..... Ja, försäkringsbolaget lagade bilen. Kostnaden landade på ungefär 80.....Ibland så undrar men hur de tänker men enligt dem så var bilen värd mer, alltså lagar vi. Sist jag kollade fanns likvärdiga att köpa på blocket för mindre pengar...Hoppas det löste sig för dig! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts