Schröder July 20, 2009 Report July 20, 2009 Tänkte höra om någon har nåt tips om var man kan hitta en ny remskiva till vattenpumpen, gärna chromad men inget krav.... Har sökt på Scott Drake men hittar ingen, har även hört med Hansen. Kanske det enda raka är att prata med Sven Ullman i Uppsala och beställa en, han borde ju kunna snoka reda på en sån trots att han helst tar sina grejer genom Scott Drake.Bara hoppas grejerna håller i Rättvik om jag inte får tag i nån remskiva före, bäst att ta med reservremmar isånafall..../Schröder Citera
Schröder July 20, 2009 Author Report July 20, 2009 Glömde skriva att Mussen min har en 302 med 289´ans toppar.../Schröder Citera
Jonasm July 20, 2009 Report July 20, 2009 http://www.websitefolder.net/vpautoparts2/Kolla med dom... Citera
Gtttggg July 20, 2009 Report July 20, 2009 Tänkte höra om någon har nåt tips om var man kan hitta en ny remskiva till vattenpumpen, gärna chromad men inget krav.... Har sökt på Scott Drake men hittar ingen, har även hört med Hansen. Kanske det enda raka är att prata med Sven Ullman i Uppsala och beställa en, han borde ju kunna snoka reda på en sån trots att han helst tar sina grejer genom Scott Drake.Bara hoppas grejerna håller i Rättvik om jag inte får tag i nån remskiva före, bäst att ta med reservremmar isånafall..../SchröderOm du inte får tag i remskiva och du ska till Rättvik, åk till Proparts. Faluvägen 6. De har det mesta till USA-bilar. Citera
MrTurbo_1645 July 21, 2009 Report July 21, 2009 Jag kan ha en liggande annars, inte kromad å fin utan lackad svart iofs. Citera
Recommended Posts