Jump to content

vita skärmblinkers?(CMC 2415)


BJÖRN_84

Recommended Posts

Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??

Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?

Mvh Björn

Link to comment
Share on other sites

Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??

Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?

Mvh Björn

Det finns ju hur många som helst! Bara o välja, volvo, audi, ford, wv, lincoln, dodge :)

Jag själv ha Audi A4 röktonade på min.

Link to comment
Share on other sites

Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??

Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?

Mvh Björn

Det finns ju hur många som helst! Bara o välja, volvo, audi, ford, wv, lincoln, dodge :)

Jag själv ha Audi A4 röktonade på min.

Okej tackar för det snabba svaret.Tänkte om det fanns mer i orginal stuket som sitter på bilen?

Link to comment
Share on other sites

Orginal sitter det inga

D.nilsson sorry du har säkert rätt har lite dålig koll då jag e helt ny ägare av denna bil.[/quote:182crcn4]

han har så rätt så :)

Det e sunkna sverige som kräver att vi bygger om bilarna :(

Link to comment
Share on other sites

Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??

Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?

Mvh Björn

En jäkligt viktig fråga: Har du redan hål i skärmarna eller inte?

För har du hål lär du skaffa lampor som passar hålen eller göra dom större. Mindre hål är svårt att få...

Har du inte hål? Snälla borra INTE!!! :cry:

Link to comment
Share on other sites

var inte en trafikosäker idiot - borra :-)

Precis vad jag tänkte. Jag hatar att USA bilar inte har blinkers på sidan! Olyckan är ju så nära varenda dag man kör på motorvägen då folk inte vet var bilen bredvid ska. Det är lika idiotiskt som att ha samma färg på blinkers på bromsljusen...

Mät 3ggr, borra en :--

Link to comment
Share on other sites

var inte en trafikosäker idiot - borra :-)

Var står det att sidoblinkers MÅSTE vara inborrat i plåten på framskärm?

Många EU bilar har idag blinkers i backspegeln. Något som Mustangägarna inte förstått... :roll:

Bara för att det inte finns något färdigt alternativ betyder det väl inte att man inte kan borra i plasten på originalspegeln? En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte...

Link to comment
Share on other sites

En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte...

Äsch, en framskärm på en Mustang byter jag på 5 min, demontera en backspegel däremot, det tar tid ;)

Jag övervägde att förtydliga mitt påstående, men orkade inte för jag var hungrig. Tre minuter tog det innan någon gjorde sig lustig...

Link to comment
Share on other sites

En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte...

Äsch, en framskärm på en Mustang byter jag på 5 min, demontera en backspegel däremot, det tar tid ;)

Jag övervägde att förtydliga mitt påstående, men orkade inte för jag var hungrig. Tre minuter tog det innan någon gjorde sig lustig...[/quote:y14r2429]

ta ett djupt andetag...och slappna av... Det är bara ett litet humorisktiskt inlägg på ett bilforum. Du vet, ett sånt ställe där folk "hänger" för att det är KUL?

Men vadå lustig? Det är ju sant :)

På tal om just blinkers så tycker jag att GM's lösning med blinkers i backspegel glaset är både läckert och praktiskt. Myclet lättare att se när vare sig man sitter på SUV höjd eller Mustang höjd.

Link to comment
Share on other sites

Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??

Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?

Mvh Björn

En jäkligt viktig fråga: Har du redan hål i skärmarna eller inte?

För har du hål lär du skaffa lampor som passar hålen eller göra dom större. Mindre hål är svårt att få...

Har du inte hål? Snälla borra INTE!!! :cry:[/quote:97qfegjj]

Har redan fiat uno oranga blinkers så alltså är det borrat men är grymt seriöst gjort då ford i florida har monterat dessa inför importeringen av bilen.

Link to comment
Share on other sites

Skulle monterat dessa i dag om jag inte borrat i framskärmarna.

Ser bra ut och syns bra. inte E-märkta men vet att flera reg. besiktat med dom.

smallmirror1.jpg

//Micke.

Och en av dom är undertecknad. Lacka speglarna i bilens färg vilket blir grymt snyggt!

/MOS

Link to comment
Share on other sites

Skulle monterat dessa i dag om jag inte borrat i framskärmarna.

Ser bra ut och syns bra. inte E-märkta men vet att flera reg. besiktat med dom.

smallmirror1.jpg

//Micke.

Och en av dom är undertecknad. Lacka speglarna i bilens färg vilket blir grymt snyggt!

/MOS

Har redan blinkers i mina framskärmar då ford usa monterat detta innan den kom till sverige så har fiat uno blinkers som gör sig rätt så bra tycker jag men backspeglarna du har är jäkligt snygga oxå

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...