BJÖRN_84 July 26, 2009 Report July 26, 2009 Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?Mvh Björn Citera
Daniel Linde July 26, 2009 Report July 26, 2009 Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?Mvh BjörnDet finns ju hur många som helst! Bara o välja, volvo, audi, ford, wv, lincoln, dodge Jag själv ha Audi A4 röktonade på min. Citera
BJÖRN_84 July 26, 2009 Author Report July 26, 2009 Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?Mvh BjörnDet finns ju hur många som helst! Bara o välja, volvo, audi, ford, wv, lincoln, dodge Jag själv ha Audi A4 röktonade på min.Okej tackar för det snabba svaret.Tänkte om det fanns mer i orginal stuket som sitter på bilen? Citera
*Micke* July 26, 2009 Report July 26, 2009 Jag har sådana som du menar (Fiat uno) på min Musse.Klarglas med cromad lampa...http://www.lexuslights.net/m12/Side_Rep ... _info.htmlFinns även med röktonat glas.//Micke. Citera
BJÖRN_84 July 26, 2009 Author Report July 26, 2009 Orginal sitter det ingaD.nilsson sorry du har säkert rätt har lite dålig koll då jag e helt ny ägare av denna bil. Citera
BJÖRN_84 July 26, 2009 Author Report July 26, 2009 Jag har sådana som du menar (Fiat uno) på min Musse.Klarglas med cromad lampa...http://www.lexuslights.net/m12/Side_Rep ... _info.htmlFinns även med röktonat glas.//Micke.precis sådana jag menar:) dom satt där när jag köpte bilen fast då självklart oranga.Tackar så himla mycket för hjälpen:)Mvh Björn Citera
Daniel Linde July 26, 2009 Report July 26, 2009 Orginal sitter det ingaD.nilsson sorry du har säkert rätt har lite dålig koll då jag e helt ny ägare av denna bil.[/quote:182crcn4]han har så rätt så Det e sunkna sverige som kräver att vi bygger om bilarna Citera
*Micke* July 26, 2009 Report July 26, 2009 Men det är juu jätte roligt att borra i en ny bil //Micke. Citera
BJÖRN_84 July 26, 2009 Author Report July 26, 2009 Men det är juu jätte roligt att borra i en ny bil //Micke.Vet du om det finns någon svensk återförsäljare av dessa röktonade fiat uno blinkers?Mvh Björn Citera
*Micke* July 26, 2009 Report July 26, 2009 Där dom säljer Fiat borde ha. eller kunna få fram.(om du ser en fiat så sitter dom inte hårt ) //Micke. Citera
Leffe N cmc712 July 26, 2009 Report July 26, 2009 www.realcar.se har mycket när det gäller "bling" som lampor och sånt... Men även en hel del rena motorsport-prylar... Citera
RoTe July 26, 2009 Report July 26, 2009 Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?Mvh BjörnEn jäkligt viktig fråga: Har du redan hål i skärmarna eller inte?För har du hål lär du skaffa lampor som passar hålen eller göra dom större. Mindre hål är svårt att få...Har du inte hål? Snälla borra INTE!!! Citera
ErikC July 26, 2009 Report July 26, 2009 var inte en trafikosäker idiot - borra :-)Precis vad jag tänkte. Jag hatar att USA bilar inte har blinkers på sidan! Olyckan är ju så nära varenda dag man kör på motorvägen då folk inte vet var bilen bredvid ska. Det är lika idiotiskt som att ha samma färg på blinkers på bromsljusen...Mät 3ggr, borra en Citera
RoTe July 26, 2009 Report July 26, 2009 var inte en trafikosäker idiot - borra :-)Var står det att sidoblinkers MÅSTE vara inborrat i plåten på framskärm?Många EU bilar har idag blinkers i backspegeln. Något som Mustangägarna inte förstått... Bara för att det inte finns något färdigt alternativ betyder det väl inte att man inte kan borra i plasten på originalspegeln? En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte... Citera
ErikC July 26, 2009 Report July 26, 2009 En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte...Äsch, en framskärm på en Mustang byter jag på 5 min, demontera en backspegel däremot, det tar tid Citera
RoTe July 26, 2009 Report July 26, 2009 En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte...Äsch, en framskärm på en Mustang byter jag på 5 min, demontera en backspegel däremot, det tar tid Jag övervägde att förtydliga mitt påstående, men orkade inte för jag var hungrig. Tre minuter tog det innan någon gjorde sig lustig... Citera
ErikC July 26, 2009 Report July 26, 2009 En spegel är lätt att byta, en framskärm är det inte...Äsch, en framskärm på en Mustang byter jag på 5 min, demontera en backspegel däremot, det tar tid Jag övervägde att förtydliga mitt påstående, men orkade inte för jag var hungrig. Tre minuter tog det innan någon gjorde sig lustig...[/quote:y14r2429]ta ett djupt andetag...och slappna av... Det är bara ett litet humorisktiskt inlägg på ett bilforum. Du vet, ett sånt ställe där folk "hänger" för att det är KUL? Men vadå lustig? Det är ju sant På tal om just blinkers så tycker jag att GM's lösning med blinkers i backspegel glaset är både läckert och praktiskt. Myclet lättare att se när vare sig man sitter på SUV höjd eller Mustang höjd. Citera
grufman July 27, 2009 Report July 27, 2009 fast jag tycker inte att det finns några snygga blinkerslösningar för mussen, iallafall inga som är godkända tyvärr :-/ Citera
*Micke* July 27, 2009 Report July 27, 2009 Skulle monterat dessa i dag om jag inte borrat i framskärmarna.Ser bra ut och syns bra. inte E-märkta men vet att flera reg. besiktat med dom.//Micke. Citera
BJÖRN_84 July 27, 2009 Author Report July 27, 2009 Som texten säger så undrar jag vart jag kan få tag på vita skärmblinkers till min mustang gt 08:a eller om det finns röktonade??Har settt någon mustang på nätet någonstans med dessa vita skärmblinkers eller har jag tagit mig om bakfoten?Mvh BjörnEn jäkligt viktig fråga: Har du redan hål i skärmarna eller inte?För har du hål lär du skaffa lampor som passar hålen eller göra dom större. Mindre hål är svårt att få...Har du inte hål? Snälla borra INTE!!! [/quote:97qfegjj]Har redan fiat uno oranga blinkers så alltså är det borrat men är grymt seriöst gjort då ford i florida har monterat dessa inför importeringen av bilen. Citera
MOS August 2, 2009 Report August 2, 2009 Skulle monterat dessa i dag om jag inte borrat i framskärmarna.Ser bra ut och syns bra. inte E-märkta men vet att flera reg. besiktat med dom.//Micke.Och en av dom är undertecknad. Lacka speglarna i bilens färg vilket blir grymt snyggt!/MOS Citera
BJÖRN_84 August 3, 2009 Author Report August 3, 2009 Skulle monterat dessa i dag om jag inte borrat i framskärmarna.Ser bra ut och syns bra. inte E-märkta men vet att flera reg. besiktat med dom.//Micke.Och en av dom är undertecknad. Lacka speglarna i bilens färg vilket blir grymt snyggt!/MOSHar redan blinkers i mina framskärmar då ford usa monterat detta innan den kom till sverige så har fiat uno blinkers som gör sig rätt så bra tycker jag men backspeglarna du har är jäkligt snygga oxå Citera
Recommended Posts