Bobbe cmc 2103 August 15, 2009 Report August 15, 2009 ...eller? http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/- ... rd/Mustang Citera
bj0rne August 15, 2009 Report August 15, 2009 Låter så billigt så att man blir lite misstänksam. Ring o kolla (själv har jag inte en krona att lägga på "ny" bil för tillfället...tyvärr )/Björn Citera
Tobias CMC1505 August 15, 2009 Report August 15, 2009 Är nog mer 141.000:- än 41.000:- faktiskt.Men vad kan det skada å ringa å fråga.Bara fälgarna kostar ju 15.000. Citera
JanneJ August 15, 2009 Report August 15, 2009 Bara fälgarna kostar ju 15.000. Rätt lustigt det där, att så många bilar har nya fälgar när de ska säljas. Billigt sätt att fånga köparnas uppmärksamhet och få en sunkig bil att se attraktiv ut. (Menade nu inte att bilen i annonsen är sunkig.)Fälgarna är 50% av bilen Citera
CMC-49 August 15, 2009 Report August 15, 2009 har fått kontakt med den som säger sig vara ägare och hon och bilen finns i liverpol england är importerad dit från usa...så varför i helvete sätter man en annons i sverigeville ha fler foto för att se om den finns i hennes ägo men inga svar:- det kan vara att lura någon att sätta in pengar på hennes konto kanske. Citera
Bobbe cmc 2103 August 15, 2009 Author Report August 15, 2009 Ha,antagligen ännu en som försöker blåsa folk på stålar,som sagtFår inga svar via mail! Citera
Bobbe cmc 2103 August 15, 2009 Author Report August 15, 2009 Jaha,fick ett svar till slut:"Do you speak English? I am sorry, but my Swedish is not so good. Below are some details and reasons for selling:Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.Other car details: completely restored car (in 1998), 07/1966, gasoline, 4.7l, 162 kw, 80500 km, automatic transmission, leather, Gulfstream Aque paint, good condition.Reasons for selling: I used to work for a company located in Germany. 2 months ago I moved to a new company, which is located in Liverpool , UK. I plan on staying in Liverpool for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven't adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.Also, this car was a gift from my ex-husband. We are not together anymore, and I want to get rid off all his things.I am in Liverpool, and the car is also here. The car can be shipped or you can come to take it.I look forward to your answer.Johanna Riebe" Citera
CMC-49 August 15, 2009 Report August 15, 2009 fick svar nu att den är registrerad i tyskland,fick kopia på farzug briefet och hennes pass så tror nog att det är ok .skall använda detta shipping företaget http://www.emb-express.comde får bilen från henne verifierar att den finns och jag betalar till de bilen skickas till mig och jag har tre dagar på mig att godkänna affären låter nästan för bra.-) Men vi får se :-) Citera
Tobias CMC1505 August 15, 2009 Report August 15, 2009 Ja går affären igenom så har du tjänat dig en hacka ganska snabbt. Citera
Bobbe cmc 2103 August 16, 2009 Author Report August 16, 2009 Ja,som sagt,låter för bra...men kan vara ett klipp om det stämmer och att bilen inte är helt åt helve.. i dåligt skick. Citera
pools August 16, 2009 Report August 16, 2009 fick svar nu att den är registrerad i tyskland,fick kopia på farzug briefet och hennes pass så tror nog att det är ok .skall använda detta shipping företaget http://www.emb-express.comde får bilen från henne verifierar att den finns och jag betalar till de bilen skickas till mig och jag har tre dagar på mig att godkänna affären låter nästan för bra.-) Men vi får se :-)Hej Mats!Menar du att du köpt bilen? I så fall ska det bli spännande att höra hur det går.Du MÅSTE hålla oss informerade. P-O Citera
CMC-49 August 16, 2009 Report August 16, 2009 blir inget med det ren super bluff har forskat på nätet och namnet är väl omtalat bland bedrägerier på nätet så det är bara att ge fan i det,,men hadde det varit sant och ok så hadde man kunnat tjänat 60-100000:- Citera
pools August 17, 2009 Report August 17, 2009 Jag köpte Wheels i helgen och då följde det med Veteranbörsen. Där finns sammabil annonserad tre gånger, alla med olika tel.nr. och priser. Förstår att det ären bluff.Mvh.P-O Citera
Alabama Grill August 18, 2009 Report August 18, 2009 Jaha,fick ett svar till slut:"Do you speak English? I am sorry, but my Swedish is not so good. Below are some details and reasons for selling:Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.Other car details: completely restored car (in 1998), 07/1966, gasoline, 4.7l, 162 kw, 80500 km, automatic transmission, leather, Gulfstream Aque paint, good condition.Reasons for selling: I used to work for a company located in Germany. 2 months ago I moved to a new company, which is located in Liverpool , UK. I plan on staying in Liverpool for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven't adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.Also, this car was a gift from my ex-husband. We are not together anymore, and I want to get rid off all his things.I am in Liverpool, and the car is also here. The car can be shipped or you can come to take it.I look forward to your answer.Johanna Riebe" Lite skoj. Be om telefonnumret till henne. Ring och säg att du har ett affärsmöte i Liverpool om ett par veckor och att du gärna vill träffas o titta på bilen. Lyssna sen på reaktionen och hör på bortförklaringarna. Citera
Tommyax August 18, 2009 Report August 18, 2009 En sak att tänka på, kanske inte just i detta fallet.Bilen står i England, men registrerad i Tyskland.Du måste för att kunna avregistrera bilen i Tyskland transportera den dit.Annars kan du inte registrera den i Sverige, avregistrera ett fordon från Sverige eller England går inte./Tommy. Citera
Recommended Posts