ingvar December 24, 2011 Author Report Share December 24, 2011 Här är några bilder på mustangen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar December 24, 2011 Author Report Share December 24, 2011 här är en liten video när tomten hälsar på min mustang! (motorn) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralen December 25, 2011 Report Share December 25, 2011 Å vad roligt se en tomte till i garaget hoppas att han fixar till sista innan provkörnigen i morgon Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
coke89 December 26, 2011 Report Share December 26, 2011 Kul att se när det händer saker! S*tan va snygg motorn blir! riktigt avundsjuk...:D:D Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar December 26, 2011 Author Report Share December 26, 2011 motorn är startad vidio kommer häsnigar sella Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralen December 26, 2011 Report Share December 26, 2011 Gött Sella Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
steff December 26, 2011 Report Share December 26, 2011 Hej alla kära vänner i dag var den stora dagen start av motorn hur skulle det gå ???jodå bara bra motorn startade och vi körde den ca 45 min allt funkade kanon lite fix så blir detta brahär kommer videon mycke nöje .foto: steff Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
samus December 27, 2011 Report Share December 27, 2011 Bättre än julmusiken det därMvh Micke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus December 27, 2011 Report Share December 27, 2011 Dåså montera i den nu så vi kan provköra:) Jag kan komma ner och hjälpa dig om jag får köra först Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg December 27, 2011 Report Share December 27, 2011 Hur många tror den bilen kommer ut på vägarna nästa sommar? Synd man själv missade premiären. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin December 27, 2011 Report Share December 27, 2011 Mycket trevligt,det där måste bli riktigt bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
1096 December 28, 2011 Report Share December 28, 2011 Härligt med klassisk Fordamotor.... inget windsortrams som vi andra mixtrar med... Fet tumme upp! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingan75 December 28, 2011 Report Share December 28, 2011 Ser seriöst ut. Är det lambdasonder som sitter efter headderserna? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
coke89 December 28, 2011 Report Share December 28, 2011 Fantastisk motor! Ska bli kul att se den ute på träffarna! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar December 28, 2011 Author Report Share December 28, 2011 hej kan knapt sova drömmer om lägga svarta steck men jag har mer att göra innan det går att köra det är lambasonder så att jag såg bränsle blandnigen har börjat på atomaten köpte enfärdig i usa men det va fel växel förare den va för ratt växel så att jag har skaffat en annan med spår för startspärr backijus kontakt tillgolv växel den är moterad och ventlhus är ihopsatt igen skall ta olje tråget tilljobbet och löda inn en nippel till olje temp växelåda hälsnigar sella Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar December 31, 2011 Author Report Share December 31, 2011 Hej alla läsare, det gick att få i motorn men det är trångt! Jag hade gjort överdelen på kylarramen avtagbar det var tur..Gott nytt år på er alla! Hälsningar Ingvar P.S här kommer bilder! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin December 31, 2011 Report Share December 31, 2011 Ser mycket trevligt ut det där.Gott Nytt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ December 31, 2011 Report Share December 31, 2011 Ooops... har bilen flyttat till verkstaden nu, tillbaka dit jag såg den för första gången:Snyggt jobbat Ingvar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg January 1, 2012 Report Share January 1, 2012 Den dagen minns jag väl. Tänka sig att bilen var i sämre skick jämnfört med idag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana January 2, 2012 Report Share January 2, 2012 Gott jobbat Ingvar, Detta ser riktigt bra ut. Nu är det bara att damma av de gamla trattarna och köra ..Förra 427.an drog du väl igång liggande på golvet om jag inte minns rätt..ca 20år sedan.. Grattis till fint video reportage utav Steff.. Dan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralen January 4, 2012 Report Share January 4, 2012 Fick inte ta upp kameran men jag tog ett i smyg Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus January 5, 2012 Report Share January 5, 2012 Det får bli ett stort hål i huven ser jag !! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar January 5, 2012 Author Report Share January 5, 2012 hej det är tur att jag har en defekt huv som jag kan expremitera med . men nu måste jag jobba med det som är under bilen inget stämmer tex. avgasystem , hijacers, hastigmätarvajer och då har jag ej tittat på styrservo kolv och slangar ps krännigshämnaren stämmer ej får ej dit oljefilter mvg ingvar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar January 14, 2012 Author Report Share January 14, 2012 hej i morron skall jag ta hem bilen igen det mesta är ficksat underbilen men jag måste ha tag på orginal motor fäste plattor dom som sitter i blocket har köpt ny tillverkade men dom har ej bra pass form och även rem skiva till vevvaxelen skall vara en med 3 spår 2st lika en lite mindre dia. c8ae 6312d hälsnigar ingvar johansson 033289735 ring om någon har över Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar January 15, 2012 Author Report Share January 15, 2012 Hej!Fick på en gammal huv och det kommer att fungera med ett 69:a Mach 1:a scoop. Har tagit hem bilen igen fortsätter nu med överdelen på motorn som ska kopplas. Hälsningar Ingvar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts