Peter CMC1869 September 19, 2009 Report September 19, 2009 Fan, vad trist det är med inbrott!Som tur var så, och inte helt oväntat så var det inte de vassaste knivarna i lådan. De snodde min kompis trasiga Aprillia som de måste varit typ 4 pers för att få ut då den var orullbar. Av mig snodde de iofs en hel del verktyg, en MSD box, luftverktyf, borrmaskin, en deWalt skruvdragare och en del annat smått och gott. MEN de lämnade iallafall alla mustanggrejer. Jag har en hel del CJ och SCJ delar som ligger och det känns lite roligare att ha kvar än lite AmPro verktyg och Biltemagrejer. Funderar dock på att sälja av alla mina överflödiga grejer efter detta då det var en liten ögonöppnare som man säger på svenska. Någon som saknar FE grejer? Jag har en hel del. PM:a mig så kan vi se om det går att fixa.Inbrottstjuvarna som garanterat inte var proffs lämnade lite hamburgerpapper och en servett (som numera är på SKL) Vem fan äter en hamburgare under ett inbrott? Riktiga proffs! Citera
Peter CMC1869 September 19, 2009 Author Report September 19, 2009 Jag sammanställer en lista på de grejer jag har under veckan som kommer. Citera
MrTurbo_1645 September 20, 2009 Report September 20, 2009 Väldans vad det PMas då. Håll koll på blocket etc där brukar dumma tjuvar lägga ut sina grejer ibland. Citera
bosewallius September 20, 2009 Report September 20, 2009 Här i Texas hade dessa tjuvar varit fast redan med fingeravtryck och DNApå hamburgerpapperet. Polisen hade kollat i registret och om de hade varit arresterade förut bara åka hem till dem. 10 år på kåken minst om de som sagt hade stulit förr.Ett par dårar som rånade två killar som kom ut från en skivbolagsstudiepå två dollar och deras bil och sedan sköt ihjäl dem och den ene dömdes till döden medan den andra väntar på rättegång.Ena killen hade blivit intervjuad på TV från häktet där han erkändeoch på frågan om han någonting att säga till offrens anhöriga, fru, barn etc. svarade fuck them! Posterboy för dödsstraff med andra ord. Inte den vassaste kniven i lådan heller.Bosse Citera
Mario September 22, 2009 Report September 22, 2009 Hej Skicka gärna en lista.CMC 945 Mario Bretschneider Citera
Recommended Posts