October 9, 200915 yr comment_82300 Ro hit med tipsen nu. Vilken är den snyggaste sidoblinkersen på en Mustang 05? Nu utesluter vi dom som är integrerade i speglarna.Runda pluppar?saab 9-5?BMW 3-serie?
October 9, 200915 yr comment_82302 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!
October 9, 200915 yr comment_82309 Gillar mina, tror dom kanske kommer från BMW eller nått... de är i höger/vänsterutförande då de har en profil i framkant.
October 10, 200915 yr comment_82318 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!Vad far du emot bröstvårtor????
October 10, 200915 yr comment_82323 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!Vad far du emot bröstvårtor????inte ett skit men jag vill inte ha dem ut genom bilplåten.
October 10, 200915 yr comment_82331 Fiat cupé med cromade lampor (sitter på Ferrari org.)//Micke.Har samma på min
October 10, 200915 yr comment_82332 De som jag har på min...Tror de kommer från en Saab...Och ska sitta UNDER GT märket...Optimalt vore ca 10% mindre i storlek.../Jocce
October 10, 200915 yr comment_82333 Här kan ni kika...bara att välja...http://www.lexuslights.net/m12/Side_Rep ... 0s9tmb90e2//Micke.
October 10, 200915 yr comment_82346 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!sitter just i köpartankar. har köpt biltemas ovala men de var inte snygga direkt när funderat lite.har du ngn bild på trekantiga installerade???
October 10, 200915 yr comment_82371 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!sitter just i köpartankar. har köpt biltemas ovala men de var inte snygga direkt när funderat lite.har du ngn bild på trekantiga installerade???Jag har dom som sitter på ford focus (ficus) och som heter standard clear.Kolla länken från micke.Det finns många sorter av den modellen.Tyckar iaf att dom passar skit bra till mussen.Hinner jag kan jag lägga upp en bild imorgon.
October 11, 200915 yr comment_82412 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!Är inte det snyggt då?
October 11, 200915 yr comment_82417 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!Är inte det snyggt då?Nja det är snyggare på en kvinnokropp än en mussekropp.somj sagt gillar jag de trekantiga.
October 11, 200915 yr comment_82420 Jag har fords egna.Dom trekantiga.Kan lägga ut bild om ni inte vet vilka jag menar.De runda tycker jag ser ut som ett par bröstvårtor!!Är inte det snyggt då?Nja det är snyggare på en kvinnokropp än en mussekropp.somj sagt gillar jag de trekantiga.Instämmer!
October 19, 200915 yr comment_82499 Dom jag har på min är från Opel GT om jag inte missminner mig. Frågade killen jag köpte bilen av och tror det var därifrån. Dessa sitter i hjulhuset. Han pratade om att det var en viss vinkel bakifrån som behövde synas och att han fick det godkänt på bilprovningen. Om det nu stämmer eller inte vet jag inte, men inga hål i plåten iallafall