Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hot rod kammar

Featured Replies

Inga problem med Hot-Rod kammarna. Sa lange ni har kvar kattarna sa funkar det alldeles utmarkt :)

Det låter ju bra.

Har ju sportkattar på nu, fast dom tänkte jag plocka bort efter besiktningen dock, då jag ska svetsa ett x-pipe nu i vinter o då blir det svårt o få plats med nå kattar tror jag då jag har longtubes på.

  • Svar 388
  • Visingar 56,3k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har jag börjat att byta kammar :thumbup:

/Micke

Jahapp o då va man om möjligt ännu mera sugen :)

Ska bli kul o höra skillnaden livé, efter det är man väl fast. Fast det e jag iof redan. Lyssnar på videoklippet varje dag i princip.

Tjejen börjar bli galen på en :thumbup:

Ingen som har en sådan till salu ?? Rotunda fjäder kompressor.

Man lär ha en sådan för att byta kammar :? måste få tag i en innan jag kan fortsätta :(

/Micke

Ingen som har en sådan till salu ?? Rotunda fjäder kompressor.

Man lär ha en sådan för att byta kammar :? måste få tag i en innan jag kan fortsätta :(

/Micke

Jag kan nog fa tag pa en, men det gar inte fort dessvarre. Rotunda kan vara lite smasloa ibland sen frakt till Sverige pa det. Let me know!

Lyssnar på videoklippet varje dag i princip.

Tjejen börjar bli galen på en :thumbup:

Ja kammade motorer later fanimej gott! Det ar beroendeframkallande

Forvissa stotstanger, men jag behovde bara byta en kam for att fa det har ljudet och 500hk pa hjulen :D

Japp, här är en till som e på gång. Kommer byta till Ford Racings portade toppar också! Längtar till våren!!! :--

He,he jag kommer också att köra med både kammar och dom portade topparna :--

Dynatech långa headers, Steeda Under Pulley, Ford Racing Billet 62mm Throttle Body, Ford Racing Cold Air Kit, osv,osv

Linköping... Då kan jag tänka mig att Prytz inblandad :roll: eller

Lycka till med bygget :thumbup:

/Micke

Det ska bli spännande och se vilka effekter ni får med andra kammar, headers, pulleys osv. Antar att ni kommer ha en anpassad mappning för era mods också. Borde ju dessutom rinna igenom besiktningen utan problem :)

Linköping... Då kan jag tänka mig att Prytz inblandad :roll: eller

Lycka till med bygget :thumbup:

/Micke

Så är det ju :-- , har hjälpt Håkan med hans byggen gjort div specialdelar ;) osv.

Nu hjälper han mig med mitt nya bygge och jag honom med hans senaste kreation :thumbup:

Han har ju gjort min första Mustang med en gång i tiden :clap:

Det ska bli spännande och se vilka effekter ni får med andra kammar, headers, pulleys osv. Antar att ni kommer ha en anpassad mappning för era mods också. Borde ju dessutom rinna igenom besiktningen utan problem :)

Det blir en riktigt bra effektokning med dessa moddar, men som du sager sa ar tune'en (mappningen) oehort viktig for att bilen ska funka som den ska och fa ut sa mycket som mojligt med kammarna

He,he jag kommer också att köra med både kammar och dom portade topparna :--

Dynatech långa headers, Steeda Under Pulley, Ford Racing Billet 62mm Throttle Body, Ford Racing Cold Air Kit, osv,osv

Japp, det blir samma för mig! Lika bra att köra när man ändå kör s a s :thumbup:

Ingen som har en sådan till salu ?? Rotunda fjäder kompressor.

Man lär ha en sådan för att byta kammar :? måste få tag i en innan jag kan fortsätta :(

/Micke

MIn är på väg hem bör vara hemma i slutet av nästa vecka om intresse finnes!

  • 2 weeks later...

Schysst Micke!

Har du startat??????? :crazy:

Blev ju kanon med blått där, va det svårt o få det vackert?

Schysst Micke!

Har du startat??????? :crazy:

Blev ju kanon med blått där, va det svårt o få det vackert?

Har ingen tune än :evil: måste ha en custom när jag inte har charge motions plates.

Inte för mig :--

/Micke

Schysst Micke!

Har du startat??????? :crazy:

Blev ju kanon med blått där, va det svårt o få det vackert?

Har ingen tune än :evil: måste ha en custom när jag inte har charge motions plates.

Inte för mig :--

/Micke

Ditt troll! :)

Me want too :crazy:

Min ser i dagsläget ut så här men så har jag ju cnc-portade topparhot-rod kammar, Steeda under pulley, Ford Racing 62 mm spjällhus :--:--

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.