Daniel Linde December 28, 2009 Report December 28, 2009 Inga problem med Hot-Rod kammarna. Sa lange ni har kvar kattarna sa funkar det alldeles utmarkt Det låter ju bra.Har ju sportkattar på nu, fast dom tänkte jag plocka bort efter besiktningen dock, då jag ska svetsa ett x-pipe nu i vinter o då blir det svårt o få plats med nå kattar tror jag då jag har longtubes på. Citera
Daniel Linde January 3, 2010 Report January 3, 2010 Nu har jag börjat att byta kammar /MickeJahapp o då va man om möjligt ännu mera sugen Ska bli kul o höra skillnaden livé, efter det är man väl fast. Fast det e jag iof redan. Lyssnar på videoklippet varje dag i princip.Tjejen börjar bli galen på en Citera
*Micke* January 3, 2010 Report January 3, 2010 Ingen som har en sådan till salu ?? Rotunda fjäder kompressor.Man lär ha en sådan för att byta kammar måste få tag i en innan jag kan fortsätta /Micke Citera
ErikC January 3, 2010 Report January 3, 2010 Ingen som har en sådan till salu ?? Rotunda fjäder kompressor.Man lär ha en sådan för att byta kammar måste få tag i en innan jag kan fortsätta /MickeJag kan nog fa tag pa en, men det gar inte fort dessvarre. Rotunda kan vara lite smasloa ibland sen frakt till Sverige pa det. Let me know! Citera
ErikC January 3, 2010 Report January 3, 2010 Lyssnar på videoklippet varje dag i princip.Tjejen börjar bli galen på en Ja kammade motorer later fanimej gott! Det ar beroendeframkallandeForvissa stotstanger, men jag behovde bara byta en kam for att fa det har ljudet och 500hk pa hjulen Citera
Gäst January 5, 2010 Report January 5, 2010 Japp, här är en till som e på gång. Kommer byta till Ford Racings portade toppar också! Längtar till våren!!! Citera
Slycke Johan January 5, 2010 Report January 5, 2010 He,he jag kommer också att köra med både kammar och dom portade topparna Dynatech långa headers, Steeda Under Pulley, Ford Racing Billet 62mm Throttle Body, Ford Racing Cold Air Kit, osv,osv Citera
mike85 January 5, 2010 Report January 5, 2010 O fan....de va din garagesida jag var inne på igår.Ser bra ut.Lycka till Citera
*Micke* January 5, 2010 Report January 5, 2010 Linköping... Då kan jag tänka mig att Prytz inblandad ellerLycka till med bygget /Micke Citera
AJ January 6, 2010 Report January 6, 2010 Det ska bli spännande och se vilka effekter ni får med andra kammar, headers, pulleys osv. Antar att ni kommer ha en anpassad mappning för era mods också. Borde ju dessutom rinna igenom besiktningen utan problem Citera
Slycke Johan January 6, 2010 Report January 6, 2010 Linköping... Då kan jag tänka mig att Prytz inblandad ellerLycka till med bygget /MickeSå är det ju , har hjälpt Håkan med hans byggen gjort div specialdelar osv.Nu hjälper han mig med mitt nya bygge och jag honom med hans senaste kreation Han har ju gjort min första Mustang med en gång i tiden Citera
ErikC January 6, 2010 Report January 6, 2010 Det ska bli spännande och se vilka effekter ni får med andra kammar, headers, pulleys osv. Antar att ni kommer ha en anpassad mappning för era mods också. Borde ju dessutom rinna igenom besiktningen utan problem Det blir en riktigt bra effektokning med dessa moddar, men som du sager sa ar tune'en (mappningen) oehort viktig for att bilen ska funka som den ska och fa ut sa mycket som mojligt med kammarna Citera
streetsaleen January 10, 2010 Report January 10, 2010 Tjena Johan, kunde jag köpa dina framljus till Mustangen? vi pratade lite om det i höstas Citera
Gäst January 12, 2010 Report January 12, 2010 He,he jag kommer också att köra med både kammar och dom portade topparna Dynatech långa headers, Steeda Under Pulley, Ford Racing Billet 62mm Throttle Body, Ford Racing Cold Air Kit, osv,osvJapp, det blir samma för mig! Lika bra att köra när man ändå kör s a s Citera
FastMagnus January 13, 2010 Report January 13, 2010 Ingen som har en sådan till salu ?? Rotunda fjäder kompressor.Man lär ha en sådan för att byta kammar måste få tag i en innan jag kan fortsätta /MickeMIn är på väg hem bör vara hemma i slutet av nästa vecka om intresse finnes! Citera
Daniel Linde January 24, 2010 Report January 24, 2010 Schysst Micke!Har du startat??????? Blev ju kanon med blått där, va det svårt o få det vackert? Citera
*Micke* January 24, 2010 Report January 24, 2010 Schysst Micke!Har du startat??????? Blev ju kanon med blått där, va det svårt o få det vackert?Har ingen tune än måste ha en custom när jag inte har charge motions plates.Inte för mig /Micke Citera
Daniel Linde January 24, 2010 Report January 24, 2010 Schysst Micke!Har du startat??????? Blev ju kanon med blått där, va det svårt o få det vackert?Har ingen tune än måste ha en custom när jag inte har charge motions plates.Inte för mig /MickeDitt troll! Me want too Citera
Slycke Johan January 24, 2010 Report January 24, 2010 Min ser i dagsläget ut så här men så har jag ju cnc-portade topparhot-rod kammar, Steeda under pulley, Ford Racing 62 mm spjällhus Citera
*Micke* January 24, 2010 Report January 24, 2010 Bara 62mm spjällhus..Jag har 65mm Men inga portade toppar /Micke Citera
Recommended Posts