Peter CMC1869 November 20, 2009 Report November 20, 2009 I början av nästa år kommer det en bok om svenska muskelbilar med en story om hur dom kom hit och vilket liv de levt här i svedala. Boken har en hemsida och tyvärr så verkar inte besökarna förstå att Mustang är det som gäller. Man kan rösta om vad som är de bästa muskelbilarna och Mustang ligger oförtjänt dåligt till....... Kan vara för att han som skrivit boken är en Camarokille. http://www.scandinavianmusclecars.comIn och rösta! Citera
pools November 20, 2009 Report November 20, 2009 Camaroägarna har väl aldrig hört talas om Mustang. Det är väl därför dom äger en Camaro. pools Citera
JohnB November 20, 2009 Report November 20, 2009 Har røstad. Dock hittade jag "lite" fel i beskrivningen av några av bilene. Hittar du dom?;-)John Citera
Nenne November 20, 2009 Report November 20, 2009 Har røstad. Dock hittade jag "lite" fel i beskrivningen av några av bilene. Hittar du dom?;-)JohnJag fastnade på "1970 Mustang Mach 1 429 BOSS" och kunde inte fortsätta. Citera
JohnB November 20, 2009 Report November 20, 2009 Har røstad. Dock hittade jag "lite" fel i beskrivningen av några av bilene. Hittar du dom?;-)JohnJag fastnade på "1970 Mustang Mach 1 429 BOSS" och kunde inte fortsätta. Jepp. Det var den ena Fler!? Jovist det er fler.John Citera
pools November 20, 2009 Report November 20, 2009 Det är nåt problem med forumet nu igen. Mina inlägg dubbleras. Är det mindator eller?Har förresten beställt Windows 7 i veckan. Förhoppningsvis kommer deninnan nästa helg. Det blir spännande, kommer att göra en nyinstallation i ettRaidsystem. Då kanske man kan slippa systemkrascher, och slipper ominstallerahela skiten igen. Jag blir så TRÖTT på Windows ibland. Men jag vägrar byta tillMac. Det vore ju att ge upp totalt. Och ge upp 99% av all freewere. Nån annan som tar steget?Såg förresten att Google snart släpper sitt nya OS senare. Först för bärbara,men ändå. Det kommer nog snart ett OS för PC också. Så Win7 blir kanskedet sista OS:et från MS pools Citera
pools November 22, 2009 Report November 22, 2009 Leder större! http://www.scandinavianmusclecars.com/i ... it〈=sv Citera
MathiasW November 23, 2009 Report November 23, 2009 Röstat Men jag vägrar byta till Mac. Det vore ju att ge upp totalt. Och ge upp 99% av all freewere. Nån annan som tar steget? Har en Mac och kör Win 7 via bootcamp. Funkar lysande. Det bästa av två världar. Och vem gillar inte all open source till Mac? Är ju töpp-i-bött Citera
Lassemålare CMC 2071 November 23, 2009 Report November 23, 2009 Röstat Mustang leder överlägset. Mvh Lasse. Citera
Robban cmc 1103 November 24, 2009 Report November 24, 2009 Min röst lagd, listan ser rätt ut i toppen men sen ser nog min lista lite annorlunda ut Citera
ThomasFB November 24, 2009 Report November 24, 2009 Röstat Men jag vägrar byta till Mac. Det vore ju att ge upp totalt. Och ge upp 99% av all freewere. Nån annan som tar steget? Har en Mac och kör Win 7 via bootcamp. Funkar lysande. Det bästa av två världar. Och vem gillar inte all open source till Mac? Är ju töpp-i-bött Har nog lite svårt att smälta att Mustang skulle vara den häftigaste muskelbilen, men smaken är delad, som alla vet....Bootcamp funkar bra.... men om man har Leopard, varför köra win överhuvud, med alla spyware och virus som seglar omkring. Citera
MathiasW November 24, 2009 Report November 24, 2009 Har nog lite svårt att smälta att Mustang skulle vara den häftigaste muskelbilen, men smaken är delad, som alla vet....Bootcamp funkar bra.... men om man har Leopard, varför köra win överhuvud, med alla spyware och virus som seglar omkring.Blir lite OT nu, men anledningen är att kunna köra VisualStudio, SQL-Server etc,etc då jobbet kräver det. Hade man inte jobbat som programmerare av M$ baserade produkter hade det kunnat kvitta så klart Tillbaka till ämnet: Egentligen tycker jag att charger mellan 68-70 är den fetaste muskelbilen... men det håller vi hemligt va. Kollar man priserna i dagsläget får man mycket mustang för en billig peng i jämförelse med vad man skulle få för charger i samma prisklass. Så Mustang vinner om man kollar rent ekonomiskt Citera
ThomasFB November 24, 2009 Report November 24, 2009 Föredrar 'Cuda o. Roadrunner, av förekommen anledning. Citera
Nenne November 24, 2009 Report November 24, 2009 Har nog lite svårt att smälta att Mustang skulle vara den häftigaste muskelbilen, men smaken är delad, som alla vet....Tja, omröstningen gäller ju inte det, utan vilken man tycker bäst om. Men visst, det är inte många Mustangmodeller som kan kallas muskelbil om man ska använda den ursprungliga betydelsen av begreppet. Citera
Peter CMC1869 November 26, 2009 Author Report November 26, 2009 Nu har det blivit ordning och reda Man kan lägga en röst per dygn. så fortsätt rösta! Citera
Recommended Posts