Jump to content

Recommended Posts

I början av nästa år kommer det en bok om svenska muskelbilar med en story om hur dom kom hit och vilket liv de levt här i svedala. Boken har en hemsida och tyvärr så verkar inte besökarna förstå att Mustang är det som gäller. Man kan rösta om vad som är de bästa muskelbilarna och Mustang ligger oförtjänt dåligt till....... Kan vara för att han som skrivit boken är en Camarokille.

http://www.scandinavianmusclecars.com

In och rösta!

Har røstad. Dock hittade jag "lite" fel i beskrivningen av några av bilene. Hittar du dom?;-)

John

Jag fastnade på "1970 Mustang Mach 1 429 BOSS" och kunde inte fortsätta. :roll::roll::roll:

Har røstad. Dock hittade jag "lite" fel i beskrivningen av några av bilene. Hittar du dom?;-)

John

Jag fastnade på "1970 Mustang Mach 1 429 BOSS" och kunde inte fortsätta. :roll::roll::roll:

Jepp. Det var den ena :lol: Fler!? Jovist det er fler.

John

Det är nåt problem med forumet nu igen. Mina inlägg dubbleras. Är det min

dator eller?

Har förresten beställt Windows 7 i veckan. Förhoppningsvis kommer den

innan nästa helg. Det blir spännande, kommer att göra en nyinstallation i ett

Raidsystem. Då kanske man kan slippa systemkrascher, och slipper ominstallera

hela skiten igen. Jag blir så TRÖTT på Windows ibland. Men jag vägrar byta till

Mac. Det vore ju att ge upp totalt. Och ge upp 99% av all freewere. :twisted:

Nån annan som tar steget?

Såg förresten att Google snart släpper sitt nya OS senare. Först för bärbara,

men ändå. Det kommer nog snart ett OS för PC också. Så Win7 blir kanske

det sista OS:et från MS :lol:

pools

Röstat :)

Men jag vägrar byta till

Mac. Det vore ju att ge upp totalt. Och ge upp 99% av all freewere.

Har en Mac och kör Win 7 via bootcamp. Funkar lysande. Det bästa av två världar. Och vem gillar inte all open source till Mac? Är ju töpp-i-bött ;)

Röstat :)
Men jag vägrar byta till

Mac. Det vore ju att ge upp totalt. Och ge upp 99% av all freewere.

Har en Mac och kör Win 7 via bootcamp. Funkar lysande. Det bästa av två världar. Och vem gillar inte all open source till Mac? Är ju töpp-i-bött ;)

Har nog lite svårt att smälta att Mustang skulle vara den häftigaste muskelbilen, men smaken är delad, som alla vet....

Bootcamp funkar bra.... men om man har Leopard, varför köra win överhuvud, med alla spyware och virus som seglar omkring.

Har nog lite svårt att smälta att Mustang skulle vara den häftigaste muskelbilen, men smaken är delad, som alla vet....

Bootcamp funkar bra.... men om man har Leopard, varför köra win överhuvud, med alla spyware och virus som seglar omkring.

Blir lite OT nu, men anledningen är att kunna köra VisualStudio, SQL-Server etc,etc då jobbet kräver det. Hade man inte jobbat som programmerare av M$ baserade produkter hade det kunnat kvitta så klart ;)

Tillbaka till ämnet: Egentligen tycker jag att charger mellan 68-70 är den fetaste muskelbilen... men det håller vi hemligt va. Kollar man priserna i dagsläget får man mycket mustang för en billig peng i jämförelse med vad man skulle få för charger i samma prisklass. Så Mustang vinner om man kollar rent ekonomiskt

Tja, omröstningen gäller ju inte det, utan vilken man tycker bäst om. Men visst, det är inte många Mustangmodeller som kan kallas muskelbil om man ska använda den ursprungliga betydelsen av begreppet.