Jump to content

Recommended Posts

Är det någon som har koll på hur mycke en baklucka kan kosta?Har varit ute efter en ett tag nu å nu har jag kanske fått napp.

Har ingen koll på pris som jag kan gå efter som ny eller liknande.

Är det någon som har koll på hur mycke en baklucka kan kosta?Har varit ute efter en ett tag nu å nu har jag kanske fått napp.

Vad har hänt med den gamla?

Inget har hänt.vill bli av med vingen då jag tycker det är mycke cleanare men vill ändå ha kvar orginalluckan.

Tack för de då har jag något att gå efter.

Inget har hänt.vill bli av med vingen då jag tycker det är mycke cleanare men vill ändå ha kvar orginalluckan.

Tack för de då har jag något att gå efter.

Borde gå att hitta på skroten. Jag skulle dock rekomendera att ta den gamla till en plåtis och be denne lägga igen hålen och lacka om. Klart billigare. Sannolikt halva priset.

Instämmer med föregående talare, ser naket ut utan. Men original GT är inte mycket att hänga i granen. Som tur är passar ju GT500 vingen i originalhålen. 8)

Tycker iaf det är jäkligt kul att det inte finns någon musse som ser ut som någon annan.

Alla har satt sin egen personlighet på sin bil.Tack vare sin smak

Det fanns tydligen en snik variant på GT 94 som märkligt nog hett GTS och som inte hade någon vinge och bara tygklädsel

samma instrument som V6an och bara en pipa där bak men med V8. :crazy:

Läste någon stans om det och såg en bild men minns inte var, men en sak minns jag den så jäkligt slimmad ut utan bakvingen. :crazy:

MVH Lasse. 8)

Det fanns tydligen en snik variant på GT 94 som märkligt nog hett GTS och som inte hade någon vinge och bara tygklädsel

samma instrument som V6an och bara en pipa där bak men med V8. :crazy:

Läste någon stans om det och såg en bild men minns inte var, men en sak minns jag den så jäkligt slimmad ut utan bakvingen. :crazy:

MVH Lasse. 8)

Slimmat ska de va men dubbla utblås får de gärna vara :lol:

Jag har en ankstjärt (till mustangen) :-- över om du är intresserad kom med ett bud:

https://www.cervinis.com/large.aspx?img=1208_1_big.png

https://www.cervinis.com/large.aspx?img=1229_1_big.png

Jag har betalat 299 $ plus frakt.

Va tippset till mig får jag tacka så mycke men nej tack.Har du ingen baklucka du vill sälja :?::crazy:

Tipset var menat till dig. :idea:

Har ingen baklucka mer än min egen och för tillfället en GT 500 vinge på men man vet inte vad som kommer på nästa säsong den som lever får se.bilen måste ju ändras en hel del till 2010 har ju sett ut så i 3 säsonger nu. :oops:

Jag har en ankstjärt (till mustangen) :-- över om du är intresserad kom med ett bud:

https://www.cervinis.com/large.aspx?img=1208_1_big.png

https://www.cervinis.com/large.aspx?img=1229_1_big.png

Jag har betalat 299 $ plus frakt.

Va tippset till mig får jag tacka så mycke men nej tack.Har du ingen baklucka du vill sälja :?::crazy:

Tipset var menat till dig. :idea:

Har ingen baklucka mer än min egen och för tillfället en GT 500 vinge på men man vet inte vad som kommer på nästa säsong den som lever får se.bilen måste ju ändras en hel del till 2010 har ju sett ut så i 3 säsonger nu. :oops:

Jobbigt för dig.Den e ju så ful :silent::P ......absolut inte men visst det är alltid kul med lite förändring