Jump to content

Recommended Posts

FAN VA KUL!

Äntligen i närheten :) Ska bli intressant att följa.

Kan ju musseklubben ha nån åkning där tycker jag :clap:

Bifogar pdf från Nitroz första sida.

tierp-dragracing.pdf[/attachment:3tossnpb]

Jo, nog har jag hört ett och annat rykte, fast med sådana kan man ju aldrig vara säker...

..men nu verkar det bli verklighet i alla fall.

:thumbup::thumbup::clap::clap::clap:

Fast jag har ju redan varit där några gånger och lagt lite lakrits, men snart kanske man kan göra det utan att vara rädd för att Harry Haffa eller flygklubben ska bli pissed-off. :lol:

Det är så himla roligt. Att det kommer en efterlängtad bana. Saknar Tullinge. Det var så lätt att åka dit.

Så hoppas det fler banor nära Stockholm. Det behövs verkligen. Fan att vi är så efterblina i Sverige. När det gäller motorsport. Nu menar jag inte vanliga mäniskor utan pundhuveden till politiker.

Berra

Det är så himla roligt. Att det kommer en efterlängtad bana. Saknar Tullinge. Det var så lätt att åka dit.

Så hoppas det fler banor nära Stockholm. Det behövs verkligen. Fan att vi är så efterblina i Sverige. När det gäller motorsport. Nu menar jag inte vanliga mäniskor utan pundhuveden till politiker.

Berra

Hej Berra! Kungahuset är då motorintresserade. Prins Bertil, Motorprinsen,

Kungen själv, och prins Carl Fhilip. Fast dom har ju inte så mycket att säga

till om. Men det är roligt att dom är motorintresserade. :thumbup: Det kanske

kan bidra till ett och annat. :think:

Mvh.

pools

Javisst P.O. År det roligt att vi har motorintresserse i kunga huset. Men som vi alla vet så har dessa personer inget inflytande på våra politiker. Och dom är väl rätt förbjudna attt tala om vad dom tycker. Vilket kanske kan vara synd ibland. Nu ska vi se om man får upprörda känslor till savar. Kungen borde få säga vad han tycker fritt som alla andra tycker jag. Kolla i Thailand där styr kungen i bakgrunden. Men jag vill inte ha en styrande kung. Men en som får säga vad han tycker.

Berra