January 28, 201015 yr comment_86506 Fullständigt normalt i en USA-motor, då man inte byter olja, utan endast fyller på.
January 28, 201015 yr comment_86520 Den där bilden borde vara barn förbjuden och bara visas bakom ett skynke i avskräckande syfte. MVH Lasse.
January 28, 201015 yr comment_86531 En sådan bild sätter ju allt snack om mineral eller syntetolja i en annan dager...huvudsaken är att man byter då och då..
January 30, 201015 yr comment_86624 Jag har sett mycket värre. Och den fungerade fortfarande. Vilket ingen kunde förstå. Men den bilden talar sitt eget språk. Att man ska sköta oljebyten.Berra
January 30, 201015 yr comment_86637 Hej.Så såg det ut i min fd 67fb som rullat i kalifornien sedanny, motorn gick tyst ,jämt och fint, jag gjorde ett antaloljebyten och jag tror den sitter i fortfarade efter jagsålde , senast jag såg den så gick den lika fint i maskin. Rör inget som fungerar brukar jag säga, det man intevet mår man inte illa av.