Jump to content

Recommended Posts

Guest my little pony

Var o när ....men hur vill vi kolla på plats,,,,,

alltså mer precis på Ekerö....om tid finnes kanske kommer o tittar....

MVH "my little pony"

Var o när ....men hur vill vi kolla på plats,,,,,

alltså mer precis på Ekerö....om tid finnes kanske kommer o tittar....

MVH "my little pony"

Åk runt på mälaröarna med nervevad ruta och lyssna efter varvande v8 vettja :wave:

Sådär ja, nu är vi på väg hem efter en grymt rolig dag på isen. Mycket gasa men även mycket skottande.

Bilder och film kommer. Just nu sitter jag dock och skriver i baksätet på en polisbil... :shock:

kul vare och mör e man efter all skottning... vem var dåren som försökte begrava Mussen i snön... :think:

ja just ja de va jag som försökte de... :oops:

den ända som inte var ute i snön och röjde runt va Simon :clap:

ALLA (förutom simon) körde av. Corvette lyckades köra en 40 meters bresladd rätt in i vallen. Helvete vilken tid det tog att skotta ut mussen.

Nåväl. Nästa inget gick sönder. En vall i 100 blås fick stötfångaren att släppa lite bak, och kylfläkten fick smaka snö så den åker nog på sopen (det var fullt me snö i motorrummet). Motorn gick lite varm på slutet och det tryckte ut lite glykol eftersom fläkten hade sagt upp sig. Men det var inget som man inte kunde fixa med lite mer värme i kupen och lite rundkörning i sakta mak. Så kröp tempen ner igen.

I övrigt så höll faktiskt bilen riktigt bra. Snart kommer filmen :-)

Bilder och film kommer. Just nu sitter jag dock och skriver i baksätet på en polisbil... :shock:

Nu tror jag att jag fattar :P Inte en riktig svenskpolisbil. haha Klurat på det där halva helgen...

och här kom resten av filmen. Ni får ha ursäkt för att jag är bättre på ford-delar än att redigera film. nästa gång kanske vi låter ett riktigt filmbolag filma istället för glada amatörer ;-)

[youtube:2350h9wp]

[/youtube:2350h9wp]

Nu tror jag att jag fattar :P Inte en riktig svenskpolisbil. haha Klurat på det där halva helgen...[/quote:s1pmjrtg]

jo de var vår Cown Vic som jag slängde in Simon i baksätet på... sedan var det siren på och full fart efter Mussen på vägen hem... :twisted:

Kan det verkligen vara lagligt att ha en bil med fungerande blåljus och siren? Som firmabil?! :--:clap:

Nepp, blåljus är inte lagligt. Därför har vi ett specialsytt kapell som täcker hela rampen när man kör på vanliga vägar. OM du kikar på bilderna tidigare i tråden så ser du kapellet.

Det är bara när man är på bushumör ute på isen som kapellet åker av :-)