February 14, 201016 yr comment_87465 tänk om det kunde vara slut på vintern snart! kunde inte hålla mig i från att ta ut cobran och lufta den lite!!!! oj oj vad sugen man blir att ta en runda! man kanske skulle ta och köpa sig en uppsättning vinterhjul! Report
February 14, 201016 yr comment_87484 tror du kan få köpa dubbdäck på Grufman med kanon fäste som din pärlan lär behöva... Report
February 15, 201016 yr comment_87493 Snön måste försvinna! Såhär ska det bara inte se ut!!!Verkligen inte, ögona böj in med dessa ormar i garaget Ormar tål inte dessa temperaturer så detta är helt klart ett fall för djurskyddsmyndigheten. Du kan ju inte låta dom ligga i snön! *daah* Report
February 15, 201016 yr comment_87495 Väntar på regskyltar sedan ska den grå en tripp till Vellinge för underredesbehandling. Det finns faktiskt garageplats till dem båda samt ett Shelby-cover till den grå så de kommer att förvaras mycket lämpligare inom kort... Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.