simson February 18, 2010 Report February 18, 2010 Hallå fick carfax rapport på min nyinköpta mustang cab 2005 i dag. Ganska otroligt bara 4.400 miles enägarbil från californien.Måste ju ha köpt bilen som dammsamlare den är som ny.Om man nu kan lita på carfax Citera
galanz February 18, 2010 Report February 18, 2010 ja men när är den mätarställning rapporterad??? 2005-01-01???? Citera
simson February 18, 2010 Author Report February 18, 2010 Nädu förra året i höstas och inga felrapporter anmälda Citera
galanz February 19, 2010 Report February 19, 2010 nejdå...bara retas....men man får nog ta en carfax rapport med en nypa salt ändå.....men helt klart trevligt att ha! Citera
Badmanners February 19, 2010 Report February 19, 2010 Min carfax var ganska kul. Import till sverige i slutet av 04 med 40 kilometer på mätaren. Registreringsbesiktigad med 42 kilometer på mätaren. mer svensksåld än så kan nog inte en mustang bli Citera
Lassemålare CMC 2071 February 19, 2010 Report February 19, 2010 Jag tror nog att du kan lita på Carfax.MVH Lasse. Citera
paeren February 23, 2010 Report February 23, 2010 Hej!Lånar denna tråden lite, jag gjorde ett carfax på min bil och det verkar som den är såld första gången i Canada, Middle Sackville 03/03-2005. Kan man se någonstans hur många som har ägt den och hur långt den har gått innan den skickades till Sverige. Det stod inget om det på rapporten. Citera
Daniel Linde February 23, 2010 Report February 23, 2010 Hej!Lånar denna tråden lite, jag gjorde ett carfax på min bil och det verkar som den är såld första gången i Canada, Middle Sackville 03/03-2005. Kan man se någonstans hur många som har ägt den och hur långt den har gått innan den skickades till Sverige. Det stod inget om det på rapporten.Det finns ett till företag som erbjuder rapporter autocheck heter dom.Kanske du kan få svar där, men jag tror nog dom har samma "källa" till sin information som carfax. Citera
paeren February 23, 2010 Report February 23, 2010 Det är värt ett försök att höra med dom Tack för svaret! Citera
Göran H February 23, 2010 Report February 23, 2010 Hej!Lånar denna tråden lite, jag gjorde ett carfax på min bil och det verkar som den är såld första gången i Canada, Middle Sackville 03/03-2005. Kan man se någonstans hur många som har ägt den och hur långt den har gått innan den skickades till Sverige. Det stod inget om det på rapporten.Har du tagit ut hela Carfaxen??På min, iof. bara en ägare, står alla kontroller, servicar med mätarställningar och när ägaren flyttat.Varje händelse ska vara registrerat. Citera
Pierre h February 23, 2010 Report February 23, 2010 Så här såg min carfax ut.Det är en 2006 har endast gått 1000 mil nu.Reference Number: Print Report Vehicle Information: 2006 FORD MUSTANG GT COUPE 4.6L V8 FI SOHC REAR WHEEL DRIVE Standard Equipment | Safety Options No accident / damage reported to CARFAX CARFAX 1-Owner vehicle Personal vehicle At least 1 open recall 7 Detailed records available 3,724 Last reported odometer reading This CARFAX Vehicle History Report is based only on information supplied to CARFAX. Other information about this vehicle, including problems, may not have been reported to CARFAX. Use this report as one important tool, along with a vehicle inspection and test drive, to make a better decision about your next used car. Ownership History The number of owners is estimated Owner 1 Year purchased 2006 Type of owner Personal Estimated length of ownership 11 months Owned in the following states/provinces New York Estimated miles driven per year --- Last reported odometer reading 3,724 Title History CARFAX guarantees the information in this section Owner 1 Salvage | Junk | Rebuilt | Fire | Flood | Hail | Lemon Guaranteed No Problem Not Actual Mileage | Exceeds Mechanical Limits Guaranteed No Problem GUARANTEED - None of these major title problems were reported by a state Department of Motor Vehicles (DMV). If you find that any of these title problems were reported by a DMV and not included in this report, CARFAX will buy this vehicle back. Register | View Terms Additional History Not all accidents / issues are reported to CARFAX Owner 1 Total Loss No total loss reported to CARFAX. No Issues Reported Structural / Frame Damage No structural / frame damage reported to CARFAX. No Issues Reported Airbag Deployment No airbag deployment reported to CARFAX. No Issues Reported Odometer Rollback No indication of an odometer rollback. No Issues Indicated Accident / Damage No accidents or damage reported to CARFAX. No Issues Reported Manufacturer Recall At least 1 manufacturer recall requires service. Locate an authorized Ford or Lincoln Mercury dealer or call 866-436-7332 to obtain more information about this recall. Recall Reported Glossary Detailed History Owner 1 Purchased: 2006 Type: Personal Where: New York Est. miles/year: --- Est. length owned: 5/27/06 - 5/14/07 (11 months) Date: Mileage: Source: Comments: 03/13/2006 NICB Vehicle manufacturedand shipped to original dealer 05/27/2006 New YorkInspection Station Emissions inspection performedDealer had vehicle inspected toprepare it for salePassed safety inspection View what was inspected 05/27/2006 6 New YorkMotor Vehicle Dept.Franklin Square, NY Title issued or updatedFirst owner reportedRegistered aspersonal vehicle 09/25/2006 New YorkMotor Vehicle Dept.Franklin Square, NY Registration issued or renewedRegistered aspersonal vehiclePassed safety inspection 05/14/2007 3,715 Dealer Inventory Vehicle offered for sale 05/24/2007 3,724 Dealer Inventory Vehicle offered for sale 02/20/2008 Ford Motor Company Manufacturer recall issuedRecall # 08C02DEMONSTRATION/DELIVERY HOLD - PERFORM PRIOR TOVEHICLE DELIVERY - PASSENGER AIRBAGLocate an authorized Ford or Lincoln Mercury dealer or call 866-436-7332 to obtain more information about this recall ■CARFAX 1-Owner vehicle! 1-owner 2006 Ford Mustang GT vehicles are worth an average of $1,687 more to consumers because 1-owner vehicles tend to be consistently driven and maintained. Use this as a guide when comparing vehicles. Learn More Citera
Lassemålare CMC 2071 February 23, 2010 Report February 23, 2010 I mitt Carfax stog också allt hela bilens historia. MVH Lasse. Citera
paeren February 24, 2010 Report February 24, 2010 Jag tror jag tagit ut hela, det var 4 sidor. I min carfax stod det bara så här:Not Reported NICB Vehicle manufactured and shipped to original dealer 01/01/2004 Nova Scotia Motor Vehicle Dept. Middle Sackville, NS Registration issued or renewed. First owner reported 01/01/2005 Nova Scotia Motor Vehicle Dept. Middle Sackville, NS Registration issued or renewed 03/03/2005 Nova Scotia Motor Vehicle Dept. Middle Sackville, NS Registration issued or renewed På autocheck.com stod det hur långt bilen gått när den skickades till Sverigeoch att den blev såld på auktion men inte hur många ägare det varit eller vart den blev såld. Citera
Recommended Posts