SakariV8 February 23, 2010 Report February 23, 2010 Vart inne o tatuerade mig i Januari och man blev sugen på mer smärta Så har en ny tid i Mars där det ska bli ett finskt lejon på högra överarmen Den jag gjorde i Januari blev riktigt bra, kombinerar bilintresset med grabbens namn o födelsenummer Citera
Tobias CMC1505 February 24, 2010 Report February 24, 2010 Trevligt !Längtar själv lite efter att få tatuera mig igen. Har dock lite långt till min tatuerar nu! Men en lite speciell "pinuppa" på vänster och en "Tribal samma dag jag fyllde 18 som jag inte alls ångrar"- på högerarmen har det blivit än så länge. Citera
Morst March 8, 2010 Report March 8, 2010 Mmm, mycket vacker! Fan, man blir ju mer och mer sugen på en till som många redan nämnt... Märkligt hur rätt många vältatuerade bekanta har när de säger att när man väl börjat är det svårt att sluta! Själv har jag bara en demon på höger överarm, nästa gaddning kommer antagligen när jag flyttat hemifrån (tror inte att mina stackars gamla föräldrar tål att jag gör en till ).Men du Janne, du tycks inte vara rädd för kompressorskott i alla fall med alla flames ut ur kompressorn! Kolla tändningen för hundra gubbar! Citera
SakariV8 May 23, 2010 Author Report May 23, 2010 Nu när min andra gaddning har läkt så passade jag på att ta en bild.Dock kommer jag att komplettera denna gaddning med en svajjande finlandsflagga bakom skölden från axeln till armbågen Men detta kommer att göras på hösten/vintern då jag inte vill ha en tatuering läkandes över sommaren när man ska basta o dricka Citera
T.B. April 28, 2012 Report April 28, 2012 Tänkte väcka upp en gammal tråd då detta är något jag uppskattar och tycker om.Crusingarmen hängandes på dörren så är det detta som syns:Gjorde en ny igår på vänster underarm: Citera
Stefan Johansson April 28, 2012 Report April 28, 2012 Härliga tatts! Ett av mina egna bidrag som jag gjorde förra hösten kommer här Citera
Åsa Wallenrud May 21, 2012 Report May 21, 2012 http://wallenrud.se/wp-content/uploads/2012/01/Tatuering-stor.jpgKlicka på länken för större bild. Jag som pinuppa på mustangloggan. Citera
Recommended Posts