Jump to content

Tatuering


SakariV8

Recommended Posts

Vart inne o tatuerade mig i Januari och man blev sugen på mer smärta :-- Så har en ny tid i Mars där det ska bli ett finskt lejon på högra överarmen :D

Den jag gjorde i Januari blev riktigt bra, kombinerar bilintresset med grabbens namn o födelsenummer

Kuva0194.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mmm, mycket vacker! :thumbup: Fan, man blir ju mer och mer sugen på en till som många redan nämnt... Märkligt hur rätt många vältatuerade bekanta har när de säger att när man väl börjat är det svårt att sluta! :lol:

Själv har jag bara en demon på höger överarm, nästa gaddning kommer antagligen när jag flyttat hemifrån (tror inte att mina stackars gamla föräldrar tål att jag gör en till :twisted: ).

Men du Janne, du tycks inte vara rädd för kompressorskott i alla fall med alla flames ut ur kompressorn! Kolla tändningen för hundra gubbar! :shock:;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu när min andra gaddning har läkt så passade jag på att ta en bild.

Dock kommer jag att komplettera denna gaddning med en svajjande finlandsflagga bakom skölden från axeln till armbågen :--

Men detta kommer att göras på hösten/vintern då jag inte vill ha en tatuering läkandes över sommaren när man ska basta o dricka :lol:

DSC00674.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tänkte väcka upp en gammal tråd då detta är något jag uppskattar och tycker om.

Crusingarmen hängandes på dörren så är det detta som syns:

attachment.php?attachmentid=19480&d=1335547294

Gjorde en ny igår på vänster underarm:

attachment.php?attachmentid=19481&d=1335547309

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...