Lassemålare CMC 2071 March 4, 2010 Report March 4, 2010 Jo först är det trevligt att se ditt namn, skriv gärna ut det i din profilså kan alla se vem du är det är alltid trevligt. nej jag är inte sur bara lite trött på att höra en del säga att på 05 tråden skall barafolk med 05 bilar prata, eller på 641/2 - 73 skall bara folk med sådana bilar prataför då har vi inte EN klubb för alla Mustangälskare utan en massa småklubbar i klubbenoch det fungerar inte. Vi har snackat om det här förut på forumet och om jag inte minns fel så enades vi om att det visst går bra att prata på alla olika trådar OAVSETT vilken årsmodell man har påsin kära Mustang. Därav min trötta komentar på ditt inlägg. Lite lustigt var det också att denna tråd handlade om underhålls laddning under vintern ochproblem med detta, som faktiskt kan drabba andra än 05 ägare elektronik fanns otroligt nog ocksåi Mustanger äldre en 05. Sen kan jag hålla med om att jag inte har något intresse av att snacka om dom problem som är relaterade till Mustangerfrån 05 och framåt typ kassa framvangns detaljer eller att det inte går att tanka bilarna fulla eller andra problemsom är relaterade till nyare bilar, däremot läser jag dom och förundras. Värre en så var det inte, men nu vet du vad jag menade och tycker. MVH Lasse. Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 5, 2010 Report March 5, 2010 Hej.Detta forum är för alla som älskar Mustang oavsett år och modell ,om man inte gillar en viss modell eller årsmodell så behöver maninte skriva något om den modell man inte gillar. .Jag kanske inte skulle yttra mig i ämnet , men jag tycker bara att vi skall var fortsatt trevliga mot varandra , det är ju skitkul att vara så många olika lika Visst alla får gå in på vilken modells år som finns av Mustang och tycka,ingen blir svartlistad bara för att man har en årsmodell och tycker någotpå något annan modellårs tråd . Citera
Lassemålare CMC 2071 March 5, 2010 Author Report March 5, 2010 Självklart ska du yttra dig i Lasse du är ju våran Gurunär det gäller Mustanger så det så. Ja vi är alla Mustang älskare, så nu får den jäkla snön försvinnaså vi kan ta ut våra högt älskade hästar. Jag är jäkligt trött på att torrköra, så nu hoppas jag att blåslampan drar igångså man kan smyga ut, men jag inser att den sedvanliga påställningen den 1 aprilär nog att glömma, suck. MVH Lasse. Citera
Daniel Linde March 5, 2010 Report March 5, 2010 Den måste försvinna till april.Så är det bara. Citera
mike85 March 5, 2010 Report March 5, 2010 Har folk problem med att man skriver inlägg angående någon annan årsmodell man inte själv äger har man inga stora problem i livet.Skriv på bara 1 april gäller det.....så e de bara Citera
Lassemålare CMC 2071 March 5, 2010 Author Report March 5, 2010 Vi håller båda tummarna för 1 April. MVH Lasse. Citera
Gtttggg March 5, 2010 Report March 5, 2010 Jag förväntar mig att snön ska vara väck eller smälter bort till 1 April för jag är så sabla trött på snö och is!! Citera
Corvette March 6, 2010 Report March 6, 2010 den får gärna va kvar till den 9:e April... sedan vill jag bara säga, skriv på bara vissa är lite inskränkta ibland, frugan kan vart elak eller barnen repat pärlan när de vart i garaget... Citera
Tobias CMC1505 March 6, 2010 Report March 6, 2010 Själv tycker jag att hela forumet ska riktas enbart mot årsmodellen -71 !! Träffarna jag varit på så är det alltid lika trevligt, oavsett vilken årsmodell man äger.Kommer ihåg att det var någon tråd med nån som inte blev "inbjuden till prat" bara för att hanägde en nyare modell och kommer ihåg hur mycket bullshit det var.Självklart är det ju svårt att snacka om och jämföra sina modeller om man har 45 år mellan dom.Men då kan man ju dra sin historia bakom bilen istället, behöver inte handla om specifikationerna på sin bil.Och garanterat kommer folk lyssna. Och min åsikt om snön; Citera
Corvette March 6, 2010 Report March 6, 2010 Själv tycker jag att hela forumet ska riktas enbart mot årsmodellen -71 !! Träffarna jag varit på så är det alltid lika trevligt, oavsett vilken årsmodell man äger.Kommer ihåg att det var någon tråd med nån som inte blev "inbjuden till prat" bara för att hanägde en nyare modell och kommer ihåg hur mycket bullshit det var.Självklart är det ju svårt att snacka om och jämföra sina modeller om man har 45 år mellan dom.Men då kan man ju dra sin historia bakom bilen istället, behöver inte handla om specifikationerna på sin bil.Och garanterat kommer folk lyssna. Och min åsikt om snön; men va f..n 71 särpa sig sånt skrot... ja läser om alla modeller... tidigare ägare av en 66:a men då 4 barn tar tid så får de bli nytt ett tag... snön e så vit inte va sur på de... tänkt på alla di glae barnen... Citera
bege March 6, 2010 Report March 6, 2010 Själv tycker jag att hela forumet ska riktas enbart mot årsmodellen -71 !! Träffarna jag varit på så är det alltid lika trevligt, oavsett vilken årsmodell man äger.Kommer ihåg att det var någon tråd med nån som inte blev "inbjuden till prat" bara för att hanägde en nyare modell och kommer ihåg hur mycket bullshit det var.Självklart är det ju svårt att snacka om och jämföra sina modeller om man har 45 år mellan dom.Men då kan man ju dra sin historia bakom bilen istället, behöver inte handla om specifikationerna på sin bil.Och garanterat kommer folk lyssna. Och min åsikt om snön; men va f..n 71 särpa sig sånt skrot... ja läser om alla modeller... tidigare ägare av en 66:a men då 4 barn tar tid så får de bli nytt ett tag... snön e så vit inte va sur på de... tänkt på alla di glae barnen... Det smidigaste är att ha en gammal och en ny då kan man kommentera i alla trådar om man har nåt att tillföra. Akta Er för gul snö Hoppas snön är borta till påsk så man kan köra pärlar till Elmia Citera
Corvette March 6, 2010 Report March 6, 2010 Själv tycker jag att hela forumet ska riktas enbart mot årsmodellen -71 !! Träffarna jag varit på så är det alltid lika trevligt, oavsett vilken årsmodell man äger.Kommer ihåg att det var någon tråd med nån som inte blev "inbjuden till prat" bara för att hanägde en nyare modell och kommer ihåg hur mycket bullshit det var.Självklart är det ju svårt att snacka om och jämföra sina modeller om man har 45 år mellan dom.Men då kan man ju dra sin historia bakom bilen istället, behöver inte handla om specifikationerna på sin bil.Och garanterat kommer folk lyssna. Och min åsikt om snön; men va f..n 71 särpa sig sånt skrot... ja läser om alla modeller... tidigare ägare av en 66:a men då 4 barn tar tid så får de bli nytt ett tag... snön e så vit inte va sur på de... tänkt på alla di glae barnen... Det smidigaste är att ha en gammal och en ny då kan man kommentera i alla trådar om man har nåt att tillföra. Akta Er för gul snö Hoppas snön är borta till påsk så man kan köra pärlar till Elmia åh fan e de så man måste göra för att kunna kommentera i flera trådar... ok de kan smultit bort söder om dalälven men inte norr om den då blir jag lessen... jag som trodde de va citronglass de... Citera
Tobias CMC1505 March 6, 2010 Report March 6, 2010 Det smidigaste är att ha en gammal och en ny då kan man kommentera i alla trådar om man har nåt att tillföra. Akta Er för gul snö Hoppas snön är borta till påsk så man kan köra pärlar till Elmia Alla har vi inte den mängden deg på kontot vetdu. Citera
bege March 6, 2010 Report March 6, 2010 Det smidigaste är att ha en gammal och en ny då kan man kommentera i alla trådar om man har nåt att tillföra. Akta Er för gul snö Hoppas snön är borta till påsk så man kan köra pärlar till Elmia Alla har vi inte den mängden deg på kontot vetdu. Inte jag heller längre men jag bakar ändå vet du Citera
Lassemålare CMC 2071 March 7, 2010 Author Report March 7, 2010 Ja men va fan vi har i alla fall kul och tjötar om Mustanger och väntarpå våren, jag har inside info om att våren kommer, men ingen vet när, suck.??? MVH Lasse. Citera
Janne Holm CMC1740 March 7, 2010 Report March 7, 2010 Vi håller båda tummarna för 1 April. MVH Lasse. Tittar jag ut har jag säkert fortfarande 60cm snö så 1 April känns tyvärr helt fel Men å andra sidan så är jag lite egoistiskt då min bil står på lack och sedan skall det monteras tillbaks en del prylar samt lite nytt så jag räknar vara körklar till 1 Juni Citera
Charliee March 8, 2010 Report March 8, 2010 Det smidigaste är att ha en gammal och en ny då kan man kommentera i alla trådar om man har nåt att tillföra. Akta Er för gul snö Hoppas snön är borta till påsk så man kan köra pärlar till Elmia Håller med, till påsk ska det åkas till Elmia så fram med solen! ..eller många hårtorkar monterat på fronten.. Citera
Recommended Posts