Bergh March 7, 2010 Report March 7, 2010 Är fn. mustanglös och det suger...hittade det här objektet i USA.Priset är $ 15.000 och 3000mil. Trots att det är en 06 tycker jag både priset och milen verkarskumt låga. Kommentarer och goda synpunkter är välkomna. Det är en vanlig GT i grunden. Kanske har dommisslyckats med Body Kitet men sånt är svårt att se på bild.15040838311_275374216_IM1_02_565x421_A_562x421.jpg[/attachment:3tg4j36u] Citera
grufman March 7, 2010 Report March 7, 2010 jag kanske är lite paranoid, men de flesta bilar JAG har sett som inte varit original, dvs dessa GT med bodykit, eller en gt med shelby-front är ombyggda för att man krockat med bilen, och då "passat på" att bygga den lite häftigare.Lätt hälften av shelby-byggena man ser består av krockburkar.Gör en carfax! Citera
Bergh March 7, 2010 Author Report March 7, 2010 jag kanske är lite paranoid, men de flesta bilar JAG har sett som inte varit original, dvs dessa GT med bodykit, eller en gt med shelby-front är ombyggda för att man krockat med bilen, och då "passat på" att bygga den lite häftigare.Lätt hälften av shelby-byggena man ser består av krockburkar.Gör en carfax!Har samma känsla själv. Ska ta en Carfax på den. Tack för hjälpen med transportfirman, har redan fått pris och allt från dom. Bra service och pris. Citera
mike85 March 7, 2010 Report March 7, 2010 "vet en" som köpte en GT med roushfront.Det visade sig att bilen va krockad å ett ihopplock av delar från andra årsmodeller än 08 som bilen skulle vara ifrån.Lycka till med köpet!! Citera
BJÖRN_84 March 7, 2010 Report March 7, 2010 jag kanske är lite paranoid, men de flesta bilar JAG har sett som inte varit original, dvs dessa GT med bodykit, eller en gt med shelby-front är ombyggda för att man krockat med bilen, och då "passat på" att bygga den lite häftigare.Lätt hälften av shelby-byggena man ser består av krockburkar.Gör en carfax!Håller med Grufman gör absolut ett Carfax! Citera
bege March 7, 2010 Report March 7, 2010 jag kanske är lite paranoid, men de flesta bilar JAG har sett som inte varit original, dvs dessa GT med bodykit, eller en gt med shelby-front är ombyggda för att man krockat med bilen, och då "passat på" att bygga den lite häftigare.Lätt hälften av shelby-byggena man ser består av krockburkar.Gör en carfax!Håller med Grufman gör absolut ett Carfax!Hej en carfax är säkert bra. Men är det rätt bil så att den inte är som min är/var en clone. Citera
Bergh March 7, 2010 Author Report March 7, 2010 jag kanske är lite paranoid, men de flesta bilar JAG har sett som inte varit original, dvs dessa GT med bodykit, eller en gt med shelby-front är ombyggda för att man krockat med bilen, och då "passat på" att bygga den lite häftigare.Lätt hälften av shelby-byggena man ser består av krockburkar.Gör en carfax!Håller med Grufman gör absolut ett Carfax!Hej en carfax är säkert bra. Men är det rätt bil så att den inte är som min är/var en clone. Hej, för det priset måste det vara en clone. Ska gräva lite mer i saken och se vad jag får fram, bäst är iaf. att se den live men jag tror det bara är ett body kit. Citera
bege March 7, 2010 Report March 7, 2010 Min bil har exakt det kitet och det är grymt fräckt och med en grym passform. Kommer från http://www.cervinis.com.Men den är inte krockad bara stulen i Canada. Citera
7an March 7, 2010 Report March 7, 2010 Är fn. mustanglös och det suger...hittade det här objektet i USA.Priset är $ 15.000 och 3000mil. Trots att det är en 06 tycker jag både priset och milen verkarskumt låga. Kommentarer och goda synpunkter är välkomna. Det är en vanlig GT i grunden. Kanske har dommisslyckats med Body Kitet men sånt är svårt att se på bild.15040838311_275374216_IM1_02_565x421_A_562x421.jpg[/attachment:1v7jt78r]Köpte en gt 06 med roush front de visade att bilen va krockad .Säljaren intygade att så va inte fallet. LITA INTE PÅ NÅGON Citera
Bergh March 8, 2010 Author Report March 8, 2010 Min bil har exakt det kitet och det är grymt fräckt och med en grym passform. Kommer från http://www.cervinis.com.Men den är inte krockad bara stulen i Canada. Allvaligt?! Ja, bättre att inte lita på någon.Kitet kommer från cervini enl. säljaren. Kolla ditt PM Citera
musse tommy March 8, 2010 Report March 8, 2010 Du kan få köpa min gt-h -2007 så får du en snygg bil Citera
Bergh March 8, 2010 Author Report March 8, 2010 Du kan få köpa min gt-h -2007 så får du en snygg bil Det var ett fett erbjudande Snygg bil dessutom men ska inte ha cab nästa gång. Hade egentligen siktat in mig på den nya modellen Grabber blue medvita stripes men så dök det här objektet upp. Något billigare dessutom... Citera
musse tommy March 8, 2010 Report March 8, 2010 Du kan få köpa min gt-h -2007 så får du en snygg bil Det var ett fett erbjudande Snygg bil dessutom men ska inte ha cab nästa gång. Hade egentligen siktat in mig på den nya modellen Grabber blue medvita stripes men så dök det här objektet upp. Något billigare dessutom... Den är riktigt snygg den nya mussen Citera
sunkkan March 8, 2010 Report March 8, 2010 Är fn. mustanglös och det suger...hittade det här objektet i USA.Priset är $ 15.000 och 3000mil. Trots att det är en 06 tycker jag både priset och milen verkarskumt låga. Kommentarer och goda synpunkter är välkomna. Det är en vanlig GT i grunden. Kanske har dommisslyckats med Body Kitet men sånt är svårt att se på bild.15040838311_275374216_IM1_02_565x421_A_562x421.jpg[/attachment:32zayf8g]Köpte en gt 06 med roush front de visade att bilen va krockad .Säljaren intygade att så va inte fallet. LITA INTE PÅ NÅGON vem köpte du bilen av? Citera
simson March 8, 2010 Report March 8, 2010 Hoppar på denna( letar mustang tråden) hoppas det är ok.Har en polare som letar efter en mustang gt cab 2005-2007 ca pris 250 tusen någon som är sugen på att sälja Citera
7an March 8, 2010 Report March 8, 2010 Är fn. mustanglös och det suger...hittade det här objektet i USA.Priset är $ 15.000 och 3000mil. Trots att det är en 06 tycker jag både priset och milen verkarskumt låga. Kommentarer och goda synpunkter är välkomna. Det är en vanlig GT i grunden. Kanske har dommisslyckats med Body Kitet men sånt är svårt att se på bild.15040838311_275374216_IM1_02_565x421_A_562x421.jpg[/attachment:2ayvi4qd]Köpte en gt 06 med roush front de visade att bilen va krockad .Säljaren intygade att så va inte fallet. LITA INTE PÅ NÅGON vem köpte du bilen av?Köpte bilen i Blidsberg (Meldex Lack& Bläster AB ) Citera
matsberg March 9, 2010 Report March 9, 2010 Hoppar på denna( letar mustang tråden) hoppas det är ok.Har en polare som letar efter en mustang gt cab 2005-2007 ca pris 250 tusen någon som är sugen på att sälja Jag har en -06 GT Cab till salu. hör av dig vig intrtesse. Citera
Bergh March 9, 2010 Author Report March 9, 2010 Hoppar på denna( letar mustang tråden) hoppas det är ok.Har en polare som letar efter en mustang gt cab 2005-2007 ca pris 250 tusen någon som är sugen på att sälja Det finns många på marknaden. Vad har han för önskemål om färg, utr. etc? Citera
simson March 9, 2010 Report March 9, 2010 Bilen min polare jagar ska inte vara vit, behöver inte vara orginal, typ stora hjul sänkning avgas mm höjer intresset,ej långmilare. Citera
musse tommy March 9, 2010 Report March 9, 2010 Bilen min polare jagar ska inte vara vit, behöver inte vara orginal, typ stora hjul sänkning avgas mm höjer intresset,ej långmilare. Detta är orginal på en gt-hRacing fjädringsystem fram ock bak (Trackday special 1,5 tum lägre ock 60% styvare än en vanlig Mustang)Ford Racing krängningshämmare fram ock bak.Ford Racing twin tube stötdämpare fram ock bak.Ford racing shocktower bracket.Ford Racing luftmassemätare ock luftrenareSpecal tune avgassystem med X-pipe.ABS med stora bromsok ock ventilerade skivor fram ock bak.5 limited slip utväxling 3,55annan front och alu-huv18 tum Alu fälgar med BFG P235/50ZR18.Lågt däcktrycks indikator Citera
Jakob March 11, 2010 Report March 11, 2010 Det var ett fett erbjudande Snygg bil dessutom men ska inte ha cab nästa gång. Hade egentligen siktat in mig på den nya modellen Grabber blue medvita stripes men så dök det här objektet upp. Något billigare dessutom... Kanske kunde tänka dig en Kona Blue med silver stripes istället? Nya modellen och allt!http://forum.mustangclubsweden.org/viewtopic.php?f=32&t=20308 Citera
Bergh March 11, 2010 Author Report March 11, 2010 Det var ett fett erbjudande Snygg bil dessutom men ska inte ha cab nästa gång. Hade egentligen siktat in mig på den nya modellen Grabber blue medvita stripes men så dök det här objektet upp. Något billigare dessutom... Kanske kunde tänka dig en Kona Blue med silver stripes istället? Nya modellen och allt!http://forum.mustangclubsweden.org/viewtopic.php?f=32&t=20308JA..det passar. Finns den i Sverige? Citera
Jakob March 13, 2010 Report March 13, 2010 Det var ett fett erbjudande Snygg bil dessutom men ska inte ha cab nästa gång. Hade egentligen siktat in mig på den nya modellen Grabber blue medvita stripes men så dök det här objektet upp. Något billigare dessutom... Kanske kunde tänka dig en Kona Blue med silver stripes istället? Nya modellen och allt!http://forum.mustangclubsweden.org/viewtopic.php?f=32&t=20308JA..det passar. Finns den i Sverige?Utanför Kristianstad i Skåne om det räknas? Det är en 2010 Shelby GT500, helt ny. Färgen är helt fantastisk i solljus! Tycker att Ford lyckades riktigt bra med den. PMa om du är intresserad! Citera
Recommended Posts