Christoffer March 29, 2004 Report March 29, 2004 Matas lyktorna med 12 volt, eller sitter det någon form av spänningsregulator eller annat på vägen ? Lider nämligen av klent strålkastarsken. Citera
Gäst March 29, 2004 Report March 29, 2004 Mustanger har som du kanske redan vet ett dåligt konstruerat elsystem och speciellt till lycktorna.Strömmen går inte via relän utan från batteriet och in till ljusomkopplaren och sen ut till respektive lampa.Detta gör att hög ström sliter speciellt på ljusomkopplaren och det har säkert ärgat i alla kopplingar på vägen.Så du förlorar mycket ström på vägen.Du får helt enkelt gå igenom allt och följa strömmens väg och leta efter den svaga länken.Ljusomkopplaren borde vara ganska utsliten efter 30år i tjänstBygg gärna om till relä styrning om du inte vill ha allt helt orginal Citera
bossrules May 10, 2004 Report May 10, 2004 Min lysen orkade knappt förbi kofångaren och slocknade i tid och otid . Byggde om och satt ditt relän för halv och helljus och fick ljus som hettte duga Peter cmc 44 Citera
Babsan June 19, 2004 Report June 19, 2004 HejHar samma problem plus att helljuset slocknar efter ca en minut. Har hört rykten om detta med relästyrning, men är inte tillräckligt begåvad för att begripa hur man ska göra. Kan nån av er erfarna musse skruvare ge mig en "monteringsanvisning" är jag evigt tacksam.Bilen - om det är av betydelse - är en 69:aTack på förhandBabsan Citera
Recommended Posts