hyltan April 9, 2010 Report April 9, 2010 Kom precis tillbaka från reg.besiktningen, "lilla hjärtat" gled igenom som en dans! Inget snack om mina backspeglar med integrerade blinkers, vad glad jag är idag att jag satsade på dom och inte borrade in blinkers i skärmarna. Trevlig besiktningsman skall nämnas också. Så trevlig att svaret på min fråga om jag kunde få en liten skylt i fram blev: Nej - men du kan tappa skylten i bak, blink-blink!Tack för era lyckönskningar!Barry Citera
RoTe April 9, 2010 Report April 9, 2010 Coolt, snart kan man alltså köpa beg Mustang i Sverige. Finns en handfull utan borrhål i landet nu. Citera
Daniel Linde April 9, 2010 Report April 9, 2010 Man får väl köpa nya skärmar då utan borrhål... Citera
Ashley Helena Terese April 9, 2010 Report April 9, 2010 Grattis hyltan. Nu måste du byta bakljusen igen HmmVad är felet med de europiska? Ja har bägge delarna o det är tusan så mycket snyggare med de europieska som inte är helröda. Det silvriga bryter snyggt mot allt det röda. O ja har provat med orginalen till ofrån. De finns kavar!Är o verkar vara den enda som tycker de är snygga hahaKUL ATT BILEN GICK GENOM UTAN PROBLEM:) Citera
musse tommy April 9, 2010 Report April 9, 2010 Kom precis tillbaka från reg.besiktningen, "lilla hjärtat" gled igenom som en dans! Inget snack om mina backspeglar med integrerade blinkers, vad glad jag är idag att jag satsade på dom och inte borrade in blinkers i skärmarna. Trevlig besiktningsman skall nämnas också. Så trevlig att svaret på min fråga om jag kunde få en liten skylt i fram blev: Nej - men du kan tappa skylten i bak, blink-blink!Tack för era lyckönskningar!BarryJag gjorde likadant, skönt och slippa borra hål i skärmen, ser desuton bättre ut tycker jag Citera
mike85 April 9, 2010 Report April 9, 2010 Grattis hyltan. Nu måste du byta bakljusen igen HmmVad är felet med de europiska? Ja har bägge delarna o det är tusan så mycket snyggare med de europieska som inte är helröda. Det silvriga bryter snyggt mot allt det röda. O ja har provat med orginalen till ofrån. De finns kavar!Är o verkar vara den enda som tycker de är snygga hahaKUL ATT BILEN GICK GENOM UTAN PROBLEM:)Jag tycker inte dom e så snygga men på din bil som e helröd kan jag tänka mig att det ser bra ut. Mustangens baklysen ska vara tre "rader" enligt mig Citera
Magnus Motala April 9, 2010 Report April 9, 2010 Hej Barry!Kul att det gick bra på besiktningen, men besiktningsmannen har fel ang små skyltar fram, enligt transportstyrelsen så är mustangerna godkända med små skyltar fram och bakMvh Magnus Citera
MOS April 9, 2010 Report April 9, 2010 Kom precis tillbaka från reg.besiktningen, "lilla hjärtat" gled igenom som en dans! Inget snack om mina backspeglar med integrerade blinkers, vad glad jag är idag att jag satsade på dom och inte borrade in blinkers i skärmarna. Jag förstår precis hur du känner! Grattis! /MOS Citera
RoTe April 9, 2010 Report April 9, 2010 Felet med EU ljusen är att dom tar bort ett av dom viktigaste mustangarven genom tiderna. De tre röda fälten på bakljusen!Själv har jag ju flyttgods och det skulle ALDRIG komma på tal att fimpa Mustangens näst viktigaste kännetecken, efter hästen. Citera
Alabama Grill April 10, 2010 Report April 10, 2010 Felet med EU ljusen är att dom tar bort ett av dom viktigaste mustangarven genom tiderna. De tre röda fälten på bakljusen!Själv har jag ju flyttgods och det skulle ALDRIG komma på tal att fimpa Mustangens näst viktigaste kännetecken, efter hästen.Jösses! Att likställa bakljusen med hästen är väl ändå att ta i. I vissa fall ser det tom bättre ut med det vita fältet, beroende på karossfärg. Citera
hyltan April 10, 2010 Author Report April 10, 2010 Tack snälla allihopa - tänk vad lite uppmuntran gör så mycket .............!Håller med uffearon o alabamagrill, beroende på karossfärg så kan EU lysena bak se bättre ut än orginal. I mitt fall tycker jag att det gör det, windveil blue (ljusblå metallic) är min färg och då bryter det vita fältet av på ett snyggt sätt.Och Magnus du har rätt så tillvida att "mussen" är godkänd med liten skylt fram o bak. Men som handläggaren sa på transportstyrelsen: Om du vill sätta den lilla skylten fram eller bak, det gör du som du vill, men du får endast en av varje storlek som skall placeras valfritt på bilen ?????????? Logiskt tänkande - näe inte mycket..............?????????Ha en skön lördag! Vi hörs Mike!Barry Citera
RoTe April 10, 2010 Report April 10, 2010 Om du vill sätta den lilla skylten fram eller bak, det gör du som du vill, BarryTyvärr är det inte så. Det står i ditt registreringsbevis vilka skyltar du ska ha. Har du en liten fram men det står att du ska ha stor åker du på böter. Citera
MOS April 10, 2010 Report April 10, 2010 Det där med skyltar verkar också variera. När jag registreringsbesiktigade min bil så glömde jag bort att fråga om stora eller små skyltar. När dom senare kom var det två små. /MOS Citera
Magnus Widell April 15, 2010 Report April 15, 2010 HejSkall enligt besiktningen vara små både fram och bak. Innan jag åkte in kollade jag med Besiktningens tekniska avdelning och de bekräftade att det står i deras databas att bilen skall ha små både fram och bak. Fick tipset av teknikavdelningen att säga till vid regbesiktningen vilket gjordes och det var inga som helst problem. Kämpa vidare! Gick i alla fall förr att fixa till i papperen i efterhand även om det kostar en sats nya skyltar.Magnus Widell Citera
Lassemålare CMC 2071 April 19, 2010 Report April 19, 2010 Har kört med liten skylt fram i 3 år ( skall vara stor.) blivit stoppad säkert 15-20 gångeraldrig ett ljud om den lilla skylten, enda gången de sade något var när jag hade glömtatt sätta tillbaka den svenska skyllten och åkte omkring med Florida plåten fram, du åkhem och byt den var det enda dom sade. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts