ErikC April 28, 2010 Report April 28, 2010 Här är vårat senaste projekt vi gjorde, den blev klar förra veckan och är numera tillbaka i Kanada där den skickades ifrån.Receptet för en GT800X består av följande:2.9L Whipple – 18.5PSITorq Custom Cams and Single Coil Valve SpringsInnovators West 10% OD Crank PulleyVortech 123mm Carbon Fiber Cold Air KitVMP 72mm Throttle Body72lb Injectors/Boost-A-PumpFore Precision Fuel Rails and custom fuel line kitKooks Long Tubes w/ Cats/ Corsa CatbackProject 321 Coil Covers and Dress up kitCustom Cervinis Billet GrilleCustom Hood Strut KitCustom Cooling TanksAfco Pro Series Heat ExchangerSpeed of Sound Dual Pillar Pod w/ Aeroforce Gauges and NGK AFX WidebandJLT Carbon Fiber Radiator Cover and Fuse Box CoverFront and Rear smoked marker lights….och mycket mera!760RWHP/690RWTQ på macksoppa! (Dynojet)Och en liten film på härligheten! Citera
Hakan E April 30, 2010 Report April 30, 2010 Riktigt häftig , en fråga - vad får man hosta upp för ett sådant ingrepp? Skulle den gå att besiktiga i Sverige?//Håkan Citera
ErikC April 30, 2010 Author Report April 30, 2010 Riktigt häftig , en fråga - vad får man hosta upp för ett sådant ingrepp? Skulle den gå att besiktiga i Sverige?//HåkanInstallerat och klart ca 14.999USD. Som hittat!Och det är fullt besiktningsbart även hemma i Sverige. Bilen ovan kom ju från Kanada som har minst lika stränga lagar som hemma i Sverige. Bilen har ju kompressor original så det är inget som skiljer samt har kattar kvar. Citera
Hakan E April 30, 2010 Report April 30, 2010 Helt sanslöst, å här får man pröjsa 9760:-för stora servicen... Jag skickar tillbaka bilen nästa gång... Citera
Daniel Linde May 1, 2010 Report May 1, 2010 Helt sanslöst, å här får man pröjsa 9760:-för stora servicen... Jag skickar tillbaka bilen nästa gång... O vad innebär en stor service? Citera
Alabama Grill May 1, 2010 Report May 1, 2010 Jag råkade missa videon...såg den nu, den var grym!!! Citera
Hakan E May 2, 2010 Report May 2, 2010 Helt sanslöst, å här får man pröjsa 9760:-för stora servicen... Jag skickar tillbaka bilen nästa gång... O vad innebär en stor service?Enligt US-Ford i GBG är stora servicen bla byte/koll av alla oljor. På min bytte dom motor- bakaxel- och automat oljan.Service 4809:- + material 2752:- + moms. (sep 2009)Lite i häftigaste laget eller?//Håkan Citera
Daniel Linde May 2, 2010 Report May 2, 2010 Helt sanslöst, å här får man pröjsa 9760:-för stora servicen... Jag skickar tillbaka bilen nästa gång... O vad innebär en stor service?Enligt US-Ford i GBG är stora servicen bla byte/koll av alla oljor. På min bytte dom motor- bakaxel- och automat oljan.Service 4809:- + material 2752:- + moms. (sep 2009)Lite i häftigaste laget eller?//Håkan[/quote:23g1a377]Okej, nja om priset e högt eller inte det har jag ingen koll på.Funderade bara på vad du hade gjort för nästan 10 lök // Danne Citera
Recommended Posts