Jump to content

Recommended Posts

Hej!

Mustangen gick inte igenom besiktningen pga. av för stora däck både fram och bak, samt att det saknas positionsljus.

En fråga, vart ska positionsljuset sitta? Ska dem inte sitta i insatsen?

177697-1676656.jpg

Så länge däcken inte sticker utanför skärmarna så ska dom inte kunna säga någonting, right ?

Ser inte helt ut som att dom gör det på din bil.

+ att de inte får ta i nånstans genom hela fjädringsvägen samt vid fullt rattutslag. ;)

/Tommy.

Jag borrade in dom i överkant på framljusen, köpte lamphållaren på

mekonomen hållarna har en gummi kant så det blir tätt och fint

tog 20 minuter att fixa och vart jäkligt fint också och billigt. :P:P

Det bökigaste var att få ut borrspånet ur lampan annars inga problemo. :P

Vad jag menade med att du skulle klaga var om däcken, det finns en del bes,gubbar

som tror att dom är kungar. :crazy:

P.ljus måste du ha och det gör inget om dom lyser när du har halvljuset på det gör mina. :P

MVH Lasse. 8)

• 2 weeks later...

Tack för alla tips! Väldigt tacksam..:)

enligt Bilprovningen får jag använda styrstopp på framdäcken. Jag har letat på nätet efter styrstopp, men utan resultat. Någon som vet var man kan beställa dessa stopp?

Tack på förhand!

Jävligt snygg bil för övrigt, jag har en sådan fälg liggande om du är intresserad av att köpa.

Dom går ju inte att få tag på längre heller (tänkte om du har ngn kantstöttning så är min helt sprillans ny)

Tjenare!

Jasså? Dem går väl endast köpa från USA. Mina 4 fälgar är i ganska dåligt skick, så jag tänkte lämna in dem till nån firma som återställer fälgar till nyskick. Vet att fälgfixarna i Gbg gör såna jobb, men det är ju inte billigt...:(