pools May 14, 2010 Report May 14, 2010 Hej!En kompis till mej försöker sälja denna bil:http://www.blocket.se/vasterbotten/Merc ... m?ca=2&w=1Helt orörd, förutom ormlackering för c:a 10 år sedan. Hanbegär 120' för den. Är det för mycket. Kanske eftersommånga varit intresserade, men ingen slagit till. Ingen sägerdock nåt om priset. Förutom blattarna som tror att denkostar 4-5 tusen.Hoppas nån av er är "Mercaexperter"Mvh.pools Citera
JohnB May 14, 2010 Report May 14, 2010 Hej!En kompis till mej försöker sälja denna bil:http://www.blocket.se/vasterbotten/Merc ... m?ca=2&w=1Helt orörd, förutom ormlackering för c:a 10 år sedan. Hanbegär 120' för den. Är det för mycket. Kanske eftersommånga varit intresserade, men ingen slagit till. Ingen sägerdock nåt om priset. Förutom blattarna som tror att denkostar 4-5 tusen.Hoppas nån av er är "Mercaexperter"Mvh.poolsStoppa i den en modern V12 med lite AMG trim så....... Citera
Per Berglund May 14, 2010 Report May 14, 2010 Min amatör gissning så är "det" ingen bil jag tror har ett större värde. 120'' låter riktigt dyrt. Efterfrågan är nog låg och finns nog bara bland grymma merca entusiaster.Men vem vet! (inte jag iallafall)Ställ frågan hos dom som verkligen kan....http://www.mb-forum.se/ Citera
Lassemålare CMC 2071 May 14, 2010 Report May 14, 2010 kan nog få dom pengarna men då skulle jag sätta ut den i Tyskland på E-bayhar man en fin gammal Volvo så är Holländarna helt tokiga i sådana. MVH Lasse. Citera
Per Berglund May 14, 2010 Report May 14, 2010 kan nog få dom pengarna men då skulle jag sätta ut den i Tyskland på E-bayhar man en fin gammal Volvo så är Holländarna helt tokiga i sådana. MVH Lasse. Det här med Holländare och gamla VOLVO fattar jag inte?Min granne sålde sin 240GL från 80-talet häromveckan till Holländare för över 25.000 Bajsbrun VOLVO i väldigt gott skick men va fan en riktigt ful sardinburk!!! Citera
CMC-49 May 15, 2010 Report May 15, 2010 Vill man sälja snabbt får man knappast mer än 40000:- till 50000:- om nu lyckas få det För 120000:- köper nog man en musse istället Citera
JanneJ May 15, 2010 Report May 15, 2010 Jag tror inte 120' är realistiskt, hade det varit en 220 så kanske..Många "bruksbilar" från 60-70 talet ligger i en ganska låg prisnivå, kostnaden för en renovering överstiger ofta vad den är värd på marknaden efteråt. Bruksvärdet må vara högt på dessa bilar men attraktionskraften är låg.Mustangen lirar i en helt annan division, många drömmer om en musse.Frågar du en inte så bilintresserad person om drömbilen så svarar de ofta: Mustang cab! Citera
Lassemålare CMC 2071 May 15, 2010 Report May 15, 2010 Jojojo det är vi nördar men i Tyskland är man galen i alla gamla Tyska bilarså vore han smart så satte han in den där och då kan han få 120000troligtvis ännu mer med rätt köpare som saknar just den modellen i sin samling. Tyskar är galna. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts