Rookie Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 Hej! Jag är inte så himla insatt i allt detta men min blivande man hade älskat att få åka en lite nyare Mustang från kyrkan till vår festlokal.Är det någon som är intresserad eller som vet någon som är det? Vi gifter oss i början av augusti så jag börjar bli lite stressad nu:)Tacksam för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denversson Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 underlättar om ort framgår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87gt50 Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Tråden ligger under Skåne, så jag skulle tro det är en ledtråd iaf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 för en Bålstabo som hälsar på släkten i Skåne då och då så är Skåner STORT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denversson Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 såg inte vilken forumsdel den låg i .. men nu vet jag att skåne är för långt från örebro iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted June 23, 2010 Author Report Share Posted June 23, 2010 Bröllopet äger rum i Riseberga kyrka utanför Ljungbyhed och sen ska vi färdas till Klöva Hallar (ca 1,5 mil). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts