Jump to content

Älskar Älskar inte


jackson cmc2249

Recommended Posts

Varför? Älskar man en bil som det är en massa krångel med jämt! Det blir aldrig som man tänkt sig, antingen är det något elfel eller så går något mekaniskt sönder. Senaste bravaden, en bult till höger övre bärarmen går av tvärnit på hjulet rakt ner i diket, som tur var inte farten mer än ca,60km. Ja där står man mitt på skogen bara att ringa bärgare. Där rök årets sista crusing (Gävle). Summan av det hela hur f-n kan man älska sin MUSTANG. Man måste vara lite eller mycket TOKIG. Ulf

Link to comment
Share on other sites

Man älskar sin mustang bara för att när den är 100% hel och inget krånglar, så ger den ägaren precis den kärlek, "kick" och upplevelse en person kan önska sig!! :thumbup::)

Sen om det nu skulle uppstå ett fel, så vet du innerst inne att när den väl funkar så finns de inget bättre i världen. (enligt mej) :roll:

Så skulle jag förklara det hela om det gällde mig, fast att jag inte har ägt min mustang en längre tid.

// joakim

Link to comment
Share on other sites

Angående Mustangen. Deppa inte, du har en 45 å gammal bil och den funkar för det mesta eller hur? För två år sedan pajade högre bakhjulslager på väg från Säffle till Sollerön i Siljan.

Nästa år pajade bromsservoklockan. I somras bytte jag klockan men den är inte hundra

utan min original, nyrenoverad sätts in nästa sommar. Innan dessa fel körde jag Shelby

67:an 20 somrar utan problem vid besök i Sverige. Två ggr till Danmark och runt stora delar av Sverige.

Angående älska bilen mer en frugan, min är nöjd med en tredjeplats.

Mvh från 35 gradigt Texas CMC 342

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...