jackson cmc2249 Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Varför? Älskar man en bil som det är en massa krångel med jämt! Det blir aldrig som man tänkt sig, antingen är det något elfel eller så går något mekaniskt sönder. Senaste bravaden, en bult till höger övre bärarmen går av tvärnit på hjulet rakt ner i diket, som tur var inte farten mer än ca,60km. Ja där står man mitt på skogen bara att ringa bärgare. Där rök årets sista crusing (Gävle). Summan av det hela hur f-n kan man älska sin MUSTANG. Man måste vara lite eller mycket TOKIG. Ulf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Köp en ny Mustang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJC Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Man älskar sin mustang bara för att när den är 100% hel och inget krånglar, så ger den ägaren precis den kärlek, "kick" och upplevelse en person kan önska sig!! Sen om det nu skulle uppstå ett fel, så vet du innerst inne att när den väl funkar så finns de inget bättre i världen. (enligt mej) Så skulle jag förklara det hela om det gällde mig, fast att jag inte har ägt min mustang en längre tid. // joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson cmc2249 Posted September 21, 2010 Author Report Share Posted September 21, 2010 Köp en ny Mustang!Nä,det är väll att göra det för lätt för sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOPPLESS Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 " Ju mer jag lär känna min fru, desto mer älskar jag min bil " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BHE Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Förmodar att TOPLESS är ensam brukare i familjen på forumet Bra citat, undrar om det kommer att finnas längst ner i alla almanackor i framtiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosewallius Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Angående Mustangen. Deppa inte, du har en 45 å gammal bil och den funkar för det mesta eller hur? För två år sedan pajade högre bakhjulslager på väg från Säffle till Sollerön i Siljan.Nästa år pajade bromsservoklockan. I somras bytte jag klockan men den är inte hundrautan min original, nyrenoverad sätts in nästa sommar. Innan dessa fel körde jag Shelby67:an 20 somrar utan problem vid besök i Sverige. Två ggr till Danmark och runt stora delar av Sverige.Angående älska bilen mer en frugan, min är nöjd med en tredjeplats.Mvh från 35 gradigt Texas CMC 342 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Du glömde tändspolarna, Bosse ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts