Jump to content

Montera bort GTvingen


mike85

Recommended Posts

Hur gör ja de smidigast? Lossar de fyra muttrarna men efter de? Ska jag köra lite med värmepistol för att mjuka upp tejpen?

Äntligen är det nån som håller med mig om den eländiga vingen på bagageluckan! Det ser ut som om man varit på Mekonomen och köpt nåt elände och smäckat på där bak. Bullit-Mustangen har ingen vinge vad jag har sett, och retrostuket kommer än mer tillrätta utan vinge. Omså vinkelslipen skall fram så skall vingjäveln av i vinter!

Link to comment
Share on other sites

Hur gör ja de smidigast? Lossar de fyra muttrarna men efter de? Ska jag köra lite med värmepistol för att mjuka upp tejpen?

Äntligen är det nån som håller med mig om den eländiga vingen på bagageluckan! Det ser ut som om man varit på Mekonomen och köpt nåt elände och smäckat på där bak. Bullit-Mustangen har ingen vinge vad jag har sett, och retrostuket kommer än mer tillrätta utan vinge. Omså vinkelslipen skall fram så skall vingjäveln av i vinter!

Precis! Linjerna kommer fram mer. Du kommer inte ångra dig men vinkelslip behöver du inte :P

Link to comment
Share on other sites

Kul att smaken är så olika. Utan vinge ser den ut som en tandlös Ford Mondeo enligt mig. Tycker det är stenhårt att smacka dit en vinge som original på en sån här bil. Den ser verkligen helgiftig ut med den. Något som ofta påpekas från folk som aldrig sett en Mustang 2005+ på nära håll.

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

De snyggt med din feta spoiler Peter.....så kan du sitta lite lättare i stolen o driva....med baken på bilen ligger tryckt på marken där bak....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Jag föredrar GT500 vingen, den är ju bolt on i originalhålen. Kan inte bli bättre!

Steeda skulle också passa i originalhålen men nån hade nog vart för länge på plastavdelningen och sniffat dåliga gaser :lolno:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...