mike85 November 6, 2010 Author Report November 6, 2010 Nu e vingen borta. Jäkligt mycke tejp kvar men fan va bra de blir när den e klar Citera
nafets November 6, 2010 Report November 6, 2010 Hur gör ja de smidigast? Lossar de fyra muttrarna men efter de? Ska jag köra lite med värmepistol för att mjuka upp tejpen?Äntligen är det nån som håller med mig om den eländiga vingen på bagageluckan! Det ser ut som om man varit på Mekonomen och köpt nåt elände och smäckat på där bak. Bullit-Mustangen har ingen vinge vad jag har sett, och retrostuket kommer än mer tillrätta utan vinge. Omså vinkelslipen skall fram så skall vingjäveln av i vinter! Citera
mike85 November 6, 2010 Author Report November 6, 2010 Hur gör ja de smidigast? Lossar de fyra muttrarna men efter de? Ska jag köra lite med värmepistol för att mjuka upp tejpen?Äntligen är det nån som håller med mig om den eländiga vingen på bagageluckan! Det ser ut som om man varit på Mekonomen och köpt nåt elände och smäckat på där bak. Bullit-Mustangen har ingen vinge vad jag har sett, och retrostuket kommer än mer tillrätta utan vinge. Omså vinkelslipen skall fram så skall vingjäveln av i vinter!Precis! Linjerna kommer fram mer. Du kommer inte ångra dig men vinkelslip behöver du inte Citera
Alabama Grill November 6, 2010 Report November 6, 2010 Kul att smaken är så olika. Utan vinge ser den ut som en tandlös Ford Mondeo enligt mig. Tycker det är stenhårt att smacka dit en vinge som original på en sån här bil. Den ser verkligen helgiftig ut med den. Något som ofta påpekas från folk som aldrig sett en Mustang 2005+ på nära håll. Citera
BUSET November 7, 2010 Report November 7, 2010 jag e så splittrad i denna fråga för jag håller med båda läger på alla punkter...tummen upp för dom som vill o vågar bryta mönstret! alltid kul att vara annorlunda i biltyckandet! Citera
mike85 November 7, 2010 Author Report November 7, 2010 Va ute i garaget nu för att ta bort den äckliga tejpen. Värmapistol och en vanlig handhanduk med lite lacknafta gjorde susen Citera
Corvette November 8, 2010 Report November 8, 2010 körde flera veckor utan och var bra sugen på att fortsätta men så och en fet vinge på, gav mig för sonens påtryckningar Citera
Guest my little pony November 8, 2010 Report November 8, 2010 De snyggt med din feta spoiler Peter.....så kan du sitta lite lättare i stolen o driva....med baken på bilen ligger tryckt på marken där bak....MVH "my little pony" Citera
mike85 November 8, 2010 Author Report November 8, 2010 körde flera veckor utan och var bra sugen på att fortsätta men så och en fet vinge på, gav mig för sonens påtryckningar haha. Skyll inte på din stackars son Citera
ZanXoo November 9, 2010 Report November 9, 2010 föredrar nog att ha vingen kvar.. men som sagt smaken e som baken..funkar nog likabra med som utan. Citera
RoTe November 9, 2010 Report November 9, 2010 Jag föredrar GT500 vingen, den är ju bolt on i originalhålen. Kan inte bli bättre! Citera
Gtttggg November 9, 2010 Report November 9, 2010 Min vinge stannar kvar på bilen. Tycker bilen ser fräckare ut. Citera
Corvette November 10, 2010 Report November 10, 2010 Jag föredrar GT500 vingen, den är ju bolt on i originalhålen. Kan inte bli bättre!Steeda skulle också passa i originalhålen men nån hade nog vart för länge på plastavdelningen och sniffat dåliga gaser Citera
mike85 January 28, 2011 Author Report January 28, 2011 Va på lackfirman för att hämta bakluckan å spegelhusen. Dra på trissor vad fint han svetsade igen hålen!!! Citera
BUSET January 28, 2011 Report January 28, 2011 grabbar,hur lång (skärm till skärm) är en gt vinge? tacksam för svar då jag inte kan mäta själv idag Citera
mike85 January 28, 2011 Author Report January 28, 2011 142 cm baktill och 145 cm fram. Hålen 80 cm c.c.Har vingen i garderoben just nu så de gick smidigt!! Så e de när man bor i lägenhet Citera
Recommended Posts