Jump to content

Recommended Posts

• 9 months later...

Jaa, så äntligen fick vi till en filmsnutt. Var lite si o. så med greppet så det fick bli en smygstart. :cool:

Gött att se!

Nu vill jag ha en längre version..

Ha det bra

janne

• 4 months later...

Var en härlig vårdag idag, sp rullade ut Bettan slog på tändningen pumpa några ggr o. den starta på första försöket. Att man kan bli så glad över så lite, var förstås lika kul o. åka en sväng. :P

• 4 weeks later...

Man får aldrig va riktigt glad böt ju bakaxelutväxling för några år sen. Den började sjunga lite i höstas, så rev ner den. Bara sopor kvar av pinjong o. drev. mm.:evil: Fick alla fall tag i en begagnad för 2500.-- Jaja bara bita ihop.

Trist med ras Micke.. Du har för bra fäste i dina breeeda bakdäck så nått får ta stryk :confused:;)

Nä, så mycket pulver har jag inte har bara gått 1000mil o. då har 200 varit ren inkörning. Men det verkar ha varit felschimsat fick hjälp med det.:confused:

• 3 weeks later...

Så var felet konstaterat, själva huset hade spruckit.:twisted: Så under tiden har jag letat garageplats till Bettan.

Hittade det här o. fick huset på köpet. :P

post-5460-144839445944_thumb.jpg

post-5460-14483944596_thumb.jpg

post-5460-144839445985_thumb.jpg

(redigerad)
Så var felet konstaterat, själva huset hade spruckit.:twisted: Så under tiden har jag letat garageplats till Bettan.

Hittade det här o. fick huset på köpet. :P

Ser bra ut Micke!

Jag ser inte sprickan i huset alls! Tvärt om ser det riktigt bra ut :)

Å det är klart att Bettan ska bo bra! B-)

Ändrade %s av %s (%s)
två t i Bettan..
Ser bra ut Micke!

Jag ser inte sprickan i huset alls! Tvärt om ser det riktigt bra ut :)

Å det är klart att Bettan ska bo bra! B-)

Bidde lite mix av både hus o. Bettan. :P

• 3 months later...

Har inte blivit mycke åka av i år men var alla fall o. besikta idag. Nerslag på P-bromsen åkte till en polare o. kollade, fästet för vajern hade böjt sig? Nåja slägga skruvstäd o. ett borrhål. Så nu är den besiktad 2 år till. :P

Hade de inga kommentarer om dina cykeldäck :lol: eller har du några bredare vid besiktning?/Leif
Har faktiskt smalare nu än förut Leif, har bara 12,5" i bak. :)
  • 3 years later...