Jump to content

World Classic Car


mhdin

Recommended Posts

Fick idag ett vykort från World Classic Car???

Där stog det, har försökt få tag i dig angående din Mustang.

Nyfiken är man juh, så jag ringde upp.

Han frågade lite runt omkring min Musse hur den gick årsmod. osv.

Sen kom det :twisted:

Jo förstår du vi har ett begränsat antal av specialdesignade Mustang jackor. :wtf:

Skickar säljare vykort nu så man ska ringa dom. :thumbdown:

Jag skriver inte i ord vad jag tycker om sånt här. :evil::evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

tyvärr är det så mycket funkar numera...(eller ja,alltid på många sätt)

håller med om att det är irriterande!! det var ju ungefär som när jag hade fått min nuvarande musse...då dök det genast upp vykort från sportbils försäljare som bjöd på invigningar och premiärer (dock inget lyxigt)

vafan,jag är lika om inte än mer fattig nu när jag köpt ny musse så inte fan är jag intresserad av några jävla ferrari :eh:

ja det är roligt....

Link to comment
Share on other sites

Jag fick också vykort från dem när jag hade köpt 67:an för några år sen och det visade sig att de ville sälja en jeansjacka av känt märke med mustang-loggan broderat men jag tackade nej pga höga priset. Har inte fått nytt vykort från dem efter jag köpte min nuvarande GT/CS.

Link to comment
Share on other sites

Köpte en Focus RS som vinterbil, fick sedan inbjudan att vara med på auktion på en Focus RS500 med lunch

Lunchen tog jag men bilen passade jag på :lolno:

Det finns väl inget som smakar som gratis. :D

Link to comment
Share on other sites

Köpte en Focus RS som vinterbil, fick sedan inbjudan att vara med på auktion på en Focus RS500 med lunch

Lunchen tog jag men bilen passade jag på :lolno:

Det finns väl inget som smakar som gratis. :D

nej det var mumsigt samt man fick pluspoäng av tjejen för man bjöd henne på lunch :--

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fick idag ett vykort från World Classic Car???

Där stog det, har försökt få tag i dig angående din Mustang.

Nyfiken är man juh, så jag ringde upp.

Han frågade lite runt omkring min Musse hur den gick årsmod. osv.

Sen kom det :twisted:

Jo förstår du vi har ett begränsat antal av specialdesignade Mustang jackor. :wtf:

Skickar säljare vykort nu så man ska ringa dom. :thumbdown:

Jag skriver inte i ord vad jag tycker om sånt här. :evil::evil::evil:

Hej!

Det var kul att läsa din tråd. För ett par år sedan fick jag exakt samma erbjudande om en skinnjacka limited edition,hette det. Jag köpte den dock. Enligt säljaren så fanns det 1000 st, och min fick nr:377 så det är kanske samma nr, på alla jackor. Hursomhelst så är jackan av absolut högsta kvalite med mycket seriösa tryck på rygg och bröst. Jag fick hem jackan på påseende innan jag beslöt mig för att köpa den och jag ångrar inte en sekund att jag slog till även om det var ganska mycke pengar.

Mvh

Stefan

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det var kul att läsa din tråd. För ett par år sedan fick jag exakt samma erbjudande om en skinnjacka limited edition,hette det. Jag köpte den dock. Enligt säljaren så fanns det 1000 st, och min fick nr:377 så det är kanske samma nr, på alla jackor. Hursomhelst så är jackan av absolut högsta kvalite med mycket seriösa tryck på rygg och bröst. Jag fick hem jackan på påseende innan jag beslöt mig för att köpa den och jag ångrar inte en sekund att jag slog till även om det var ganska mycke pengar.

Mvh

Stefan

Hej!

Jag har också fått ett sånt erbjudande för några år sen. Köpte skinnjackan, den snyggaste jacka

jag nånsin haft. Jag är jätteglad för att dom hörde av sej. Fast det var inget vykort som kom.

Det var en kille som ringde.

Nåt år senare ringde en kille igen, och ville sälja ölglas. Jag köpte dom också, och whiskyglas.

Dom snyggaste glas som finns. Jag är jättestolt över dom. Fast jag håller på att behöva nya ölglas.

Dom är snart uppnötta.;)

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej pools......du kan köpa glas ibland på " Tradera"......billigare .....hoppsan detta kanske va reklam....håll till godo...

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag har också fått ett sånt erbjudande för några år sen. Köpte skinnjackan, den snyggaste jacka

jag nånsin haft. Jag är jätteglad för att dom hörde av sej. Fast det var inget vykort som kom.

Det var en kille som ringde.

Nåt år senare ringde en kille igen, och ville sälja ölglas. Jag köpte dom också, och whiskyglas.

Dom snyggaste glas som finns. Jag är jättestolt över dom. Fast jag håller på att behöva nya ölglas.

Dom är snart uppnötta.;)

Mvh.

pools

Köpte åxå hela glassservicen och är liksom du helnöjd. Du är nog modigare än vad jag är, mina glas står odruckna i ett belyst vitrinskåp, synd att inte vinglas ingick.

Link to comment
Share on other sites

Finns det whiskyglas med Mustanglogga? det skulle vara det optimala, äntligen skulle man kunna njuta av 2 världar som inte hör ihop....

det som skulle överträffa detta är om det var en Cobralogga på Whiskyglasen...

Link to comment
Share on other sites

Finns det whiskyglas med Mustanglogga? det skulle vara det optimala, äntligen skulle man kunna njuta av 2 världar som inte hör ihop....

det som skulle överträffa detta är om det var en Cobralogga på Whiskyglasen...

World Classic Car har whiskeyglas med Musselogga.

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

World Classic Car har whiskeyglas med Musselogga.

Mvh.

pools

Tack Pools

Googlade på World Classic Car känns som ett riktigt källarföretag när man kollar hemsidan. men jag mailade får se om det blir något svar. Någons som har dessa whiskyglas eller ölglas? känns dom okej eller känns det som billiga glas?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...